Snel en efficient

Anne Ridderspoor

Fantastische klantenservice wanneer iets niet goed loopt

Zeer tevreden; tot tweemaal ontving ik een pakket niet. Men bood aan het naar mijn huisadres te sturen en toen kwam het wel aan. Echt heel goed!

C van Hal

Vraagteken

snelheid

Sabine Keuppens

De eerste keer besteld en dit zal nog gebeuren!

Vlotte service, duidelijke website

Hotel Exploitatiemaatschappij Keizersgracht 384 B.V.

Goede ervaring. behulpzaam en snel reactie

Goede klantenservice

Sake Groenewold

Vlotte levering

Regenboog Philadelphia

Ik heb de bestelling als goed ervaren maar wat ik niet goed vond is dat ik van DPD of jullie geen Track en Trace code heb ontvangen en het ook niet bij mij thuis was gebracht maar bij een... Ik heb de bestelling als goed ervaren maar wat ik niet goed vond is dat ik van DPD of jullie geen Track en Trace code heb ontvangen en het ook niet bij mij thuis was gebracht maar bij een zorgwinkel.
Dat kreeg ik te zien op een Messenger bericht en niet een briefje in m'n brievenbus dat ze voor niks waren gekomen..

heb ik niks aan toe te voegen

Edwin Verbeek

Ik heb tot op heden nog niet mijn bestelling ontvangen levering bleek achteraf niet voorradig te zijn.

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw review. Bij onze artikelen staat het volgende: "Alle artikelen op voorraad worden binnen 48 uur geleverd". Helaas was uw artikel niet voorradig en hebben wij dit moeten... Bedankt voor uw review. Bij onze artikelen staat het volgende: "Alle artikelen op voorraad worden binnen 48 uur geleverd". Helaas was uw artikel niet voorradig en hebben wij dit moeten bestellen bij onze leverancier. Excuses voor het ongemak.

Marion Putman

Goede sevice snelle levering