Gina

snelle levering

Gerard Bulters

Misstanden over de levering van mijn bestelling. Product is niet op voorraad. Maar ze laten mij wel betalen,in de veronderstelling dat de levering binnen enkele dagen geleverd kon worden. Misstanden over de levering van mijn bestelling. Product is niet op voorraad. Maar ze laten mij wel betalen,in de veronderstelling dat de levering binnen enkele dagen geleverd kon worden.
Duidelijk vooraf aangeven dat product niet voorradig is.

Ik wordt per mail wel op de hoogte gehouden.

Reactie 123Toilet.nl:

Wij streven ernaar om de producten op voorraad binnen 48 uur te leveren. Het kan inderdaad voorkomen dat wij een product niet op voorraad hebben in een van onze magazijnen. Het product zal dan... Wij streven ernaar om de producten op voorraad binnen 48 uur te leveren. Het kan inderdaad voorkomen dat wij een product niet op voorraad hebben in een van onze magazijnen. Het product zal dan besteld moeten worden, waardoor de levering vertraging kan oplopen. Bedankt voor uw review. We zullen onze service blijven verbeteren.

VBBS

Snel geleverd en prima product

Bernardus Tieben

Hier bestellen we vaker

Snel geleverd. Top

DS/ DW

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, goed bereikbaar en eventuele problemen lossen ze goed op.

Franciscus Parochie

snelle levering

Hotel De Woudzoom

Erg rommelig. De levering was opgedeeld in 3 leveringen. Ik ben hier van tevoren niet over geïnformeerd. Pakketten werden afgeleverd maar vervolgens naar het pakketpunt gestuurd, hoewel we aanwezig... Erg rommelig. De levering was opgedeeld in 3 leveringen. Ik ben hier van tevoren niet over geïnformeerd. Pakketten werden afgeleverd maar vervolgens naar het pakketpunt gestuurd, hoewel we aanwezig waren om de bestelling op te nemen. Daarna weer afgeleverd. In totaal heb ik meer dan 35 e-mails ontvangen over deze bestelling.

.....

Maud van Kraay

Dit keer duurde het een paar dagen langer voordat de bestelling binnen, maar over het algemeen zeer snel en duidelijk.

Snel en duidelijk

VCK Logistics

Snelle levering met goede prijzen

makkelijk te bestellen, snelle levering en goede prijzen

Jan Deseins

Aangenaam