Maria Bijnen peutercentrum de zuidwestertjes

Had 2 kinder zeepdispensers besteld maar 1 kinder en 1 volwassen dipenser ontvangen, zonder overleg of compensatie. Naar aanleiding van deze review werd ik gelijk gebeld met de mededeling dat zij... Had 2 kinder zeepdispensers besteld maar 1 kinder en 1 volwassen dipenser ontvangen, zonder overleg of compensatie. Naar aanleiding van deze review werd ik gelijk gebeld met de mededeling dat zij hier geen zicht op hadden maar mij wel gelijk een juiste dispencer willen leveren. Top service dus. Ik zal de volgende keer zeker weer bij 123.toilet bestellen

Snelle levering en goede servoce

Pro Grotius

Nemen de tijd

F.W.M. Verhees

Prima, muv laatste zending, post.nl kwam 2x thuis en hoewel we thuis waren, toch weg gereden.

snel, gemakkelijk, goedkoop

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw feedback! Wij streven ernaar dat de leveringen in alle gevallen goed- en tijdig gebeuren. Helaas zijn we afhankelijk van vervoerders die onze bestellingen leveren. Ik neem deze... Bedankt voor uw feedback! Wij streven ernaar dat de leveringen in alle gevallen goed- en tijdig gebeuren. Helaas zijn we afhankelijk van vervoerders die onze bestellingen leveren. Ik neem deze notitie mee in de beoordeling van onze partners!

Andrea van de Waerdt

Kerstin van der Duin

Goede service

Snel leverbaar

Elly Breur

Duidelijke site, snelle levering en snelle reactie als er iets niet in orde is .

Service gericht, snelle bezorging

OSB de Overhael

Super vriendelijke telefonische ondersteuning

Klantvriendelijk denken met je bedrijf mee.

REW Gereedschappen

Duidelijke website, snelle levering

Anja Mastenbroek

Top.

Netjes gebelt om te laten weten dat de levering iets later kwam. Netjes!