Marco Ribbes

Verder wel goede ervaring, overgegaan op nieuw toiletsysteem met t bedrijf, toiletrolhouder mee besteld, nu 2 weken later aktie met inclusief een toiletrolhouder, had ik ook kunnen wachten!!

Goede levering, netjes gebeld en op huisadres bezorgd, zodat ik niet door de regen hoefde

Correcte en vlotte levering na internet bestelling, kwaliteit van geleverde ook goed

snelle afhandeling

ahmed Ould Hamou

Ik vind dat bedrijf heel goed, bij een bestelling wordt altijd op tijd bezorgd

Ad Leijdekkers

Mijn eerste ervaring, gemakkelijk en toegangkelijk.

Snelle en adequate levering

Prima ervaring.

snelle levering

Goede en snelle service

Ik werd snel teruggebeld nadat ik een vraag had gesteld.

Via de webshop besteld ging prima

Netjes melding dat de artikelen later komen en op tijd weer gemeld dat het onderweg is

Bouwmaat

Fijn contact gehad

De producten worden niet geleverd zoals afgesproken.
Contact hierover met het bedrijf verloopt goed en snel, maar helaas tot op heden het ontbrekende product nog niet geleverd gekregen.

Klantencontact is goed en snel.

Het starterspakket besteld, welke netjes thuisbezorgd werd. Er werd persoonlijk contact gezocht toen bleek dat er niemand thuis was om ervoor te zorgen dat het toch ergens afgeleverd kon worden.... Het starterspakket besteld, welke netjes thuisbezorgd werd. Er werd persoonlijk contact gezocht toen bleek dat er niemand thuis was om ervoor te zorgen dat het toch ergens afgeleverd kon worden. Nette service! Wel jammer dat het nog niet bij een bezorging afgeleverd kan worden, maar op deze manier zeker goed gemaakt.

Persoonlijk contact, super service.