Prima, snel en goed

Goede ervaring!

Snelle levering, nette prijs.

We bestellen voor de eerste keer. ik vroeg om een factuur en ontving die heel vlot.
De bestelling is nog niet toegekomen; het zou kunnen dat onze boekhoeding nog niet betaald heeft.

Miriam

Geen opmerkingen, helder en prima.

Snelle service.

Fitness Studio Balans

Goed, snelle levering en duidelijk

snel, (vrijwel) direct leverbaar

Bestelling via webshop is prima verlopen! de producten zijn duidelijk en bevatten voldoende informatie.
Na bestelling een mail gekregen met levering! en vervolgens een mail wat op backorder is. In deze laatste mail was sprake dat er dus een gedeelte zou worden geleverd en een gedeelte als backup later wordt geleverd. Echter niks ontvangen op die dag en ook geen info ontvangen, na drie dagen service desk gebeld waarom levering niet heeft plaatsgevonden. Keurig geholpen en terug gebeld. Reden logistiek heeft gewacht op de backorder zodat de hele levering eruit kan. Prima maar deze info was wel wenselijk geweest vooraf

zie hierboven

Heb vorige week 11 november bestelt nog nix binnen wel geld afgeshreven

Geleverde materiaal niet op voorraad, maar al wel betaald.

Roy

Goed en snel

Uw bedrijf gevonden via internet (Google), tijdige levering.

Telefonisch contact met Maarten is heel goed gegaan en juiste producten kunnen bestellen