Snelle en vlotte service

Heldere websiteè

Andre

Zeer slecht. Niet geleverd, email niet beantwoord, telefoon niet beantw

Geen.

Bovee Schoonmaak

Top service! Vriendelijke personeel, snelle levering en goede prijzen, waar vind je dat nog?

goede prijzen en snelle levering

marijke

Behulpzame klantenservice, mijn vraag werd snel beantwoord. Het product was ook perfect in orde.

professionele afhandeling, geen problemen ervaren.

Nico Weerheim

Prima. Netjes en op tijd geleverd en een nette prijs

breed aanbod

jef jonckheere

Te trage verwerking en levering voor een webshop

goede prijzen

Reactie 123Toilet.nl:

Wat bedoelt u met een te trage verwerking? Wij hebben uw bestelling binnen 24 uur vanuit Nederland naar uw adres in België geleverd. Kunt u hierover wat meer uitleg geven? Wij hechten namelijk erg... Wat bedoelt u met een te trage verwerking? Wij hebben uw bestelling binnen 24 uur vanuit Nederland naar uw adres in België geleverd. Kunt u hierover wat meer uitleg geven? Wij hechten namelijk erg veel waarde aan de feedback van onze klanten.

Intervzorg

Er is een klein fout gemaakt. Mijn produkt was niet op vorraad, dus de lever tijd duurt langer. Na een week moest ik zelf bellen om aan te geven dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb. Het... Er is een klein fout gemaakt. Mijn produkt was niet op vorraad, dus de lever tijd duurt langer. Na een week moest ik zelf bellen om aan te geven dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb. Het positieve kant is dat de meneer die mij aan de telefoon heeft geholpen, goede communicatieve vaardigheden heeft. Hij was duidelijk en gerust stellend. Een vriendelijk persoon. En het product is fantastisch. The greenspeed set

Zie info bovenstaand

Hospice Duurstede

Via de website lukte de bestelling niet. De winkelwagen bleef leeg. Na een kort telefoontje is het alsnog geregeld. TOP!

klantvriendelijk en snel

Evelien Loskamp/Hesling B.V.

Een duidelijke en overzichtelijke site en ook bestellen ging prima. Echter na betaling kreeg ik geen enkele reactie over de bestelling, besteld op 17-8. Na tweemaal( op 24-8 en op 27-8) er achter... Een duidelijke en overzichtelijke site en ook bestellen ging prima. Echter na betaling kreeg ik geen enkele reactie over de bestelling, besteld op 17-8. Na tweemaal( op 24-8 en op 27-8) er achter aan gebeld bij de klantenservice te hebben ontving ik een mail (op 27-8 in de middag) dat men ging uitzoeken wat er aan de hand was en dat ik z.s.m. zou worden geïnformeerd. Op 28-8 was de bestelling bij onze afdeling logistiek binnengekomen. Hierop heb ik direct de persoon van de mail dit meegedeeld. Die vond gisteravond het fijn dat ik hem informeerde.

Site is prima en de snelle en gemakkelijk te bestellen.

Pompstation BV

Bestelling werd gewoon voor de deur gezet en weg was de bezorger. Geen telefoontje of melding, briefje of helemaal niets.
Alles had zo meegenomen kunnen worden.
Als er gebeld was hadden...
Alles had zo meegenomen kunnen worden.
Als er gebeld was hadden ze dit gewoon op de achterplaats kunnen zetten.

Prijzen zijn erg scherp