Naturisten Vereniging Hellevoetsluis

Mijn bestelling werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd en toen bleek dat ik verkeerd besteld had werd dat keurig, zonder problemen weer opgehaald en de juiste spullen gebracht.
Mijn...
Mijn complimenten en een pluim voor de service !

Prima vertegenwoordiger en snelle oplossing bij een probleempje !

Burg. de Wildeschool

Goed! Dachten mee en boden oplossingen.

snelle service!

R.Duursma

Slecht

Niet

Reactie 123Toilet.nl:

Beste, wij begrijpen dat u terleurgesteld bent in de snelheid van leveren. Maar wij hebben het pakketje meteen de volgende dag verstuurd met DHL. Zoals vandaag doorgestuurd is het pakket bij DHL... Beste, wij begrijpen dat u terleurgesteld bent in de snelheid van leveren. Maar wij hebben het pakketje meteen de volgende dag verstuurd met DHL. Zoals vandaag doorgestuurd is het pakket bij DHL Parcel Krommenie tot twee keer toe kwijt geraakt.
Helaas is dat volledig buiten onze macht. Maar we begrijpen u terleurstelling uiteraard.
onze excuses voor het ongemak,
Klantenservice 123toilet

nee

Kiesz B.V.

Perfect

Als je online besteld binnen 2 dagen binnen :)

Goed! Overzichtelijk met plaatjes

STUDIEBUREEL ING G MINNE BVBA

Correcte en snelle bediening.
Goede overzichtelijke website

SKC De Leemhof

Slecht, want nog steeds niets ontvangen. Wel betaald, niets gekregen. Ben beniewd hoe dit afloopt. Ben er niet gerust op!

Nee, geen enkel. Alleen maar mooie woorden, geen daden.

Reactie 123Toilet.nl:

Beste Martin,
Beste Martin,
Zoals besproken heeft u vandaag uw bestelling ontvangen. Alles wat mis kon gaan met een bestelling ging even mis. Onze excuses hiervoor en we hopen u nu ook een passende oplossing te hebben geboden.

Product op tijd geleverd

product in goede staat en tijdig aangeleverd.