Slechte communicatie, en een week wachten op je bestelling

Slechte communicatie, en een week wachten op je bestelling

opm: we zijn gebeld met excuses voor het bovenstaande en hebben uitleg gekregen waarom de zending langer dan gebruikelijk op zich liet wachten. uitleg. . klonk aannemelijk waardoor we nu 1 ster extra geven. Indien we een aanbeveling aan derden zouden geven dan wel met een toelichting nav onze ervaringen

Klacht is goed opgevolgd

ina van der Plas

Zoals met alle 123 webshops zijn wij zeer tevreden met 123toilet.nl snelle levering en goedkoop

snelle levering

A.Kappen

Geen ervaring, het was mijn eerste keer dat ik hier wat bestelde, het assortiment wat er aangeboden werd viel mij op.

De super snelle levering.

Helaas werd het verkeerde product gestuurd. Wij hebben dit dan meteen gemeld daar we het graag wensen te ruilen. Door de feestdagen dien in het vooruitzicht waren bleef het antwoord wat lang uit. De... Helaas werd het verkeerde product gestuurd. Wij hebben dit dan meteen gemeld daar we het graag wensen te ruilen. Door de feestdagen dien in het vooruitzicht waren bleef het antwoord wat lang uit. De kost van het terugsturen is inmiddels terugbetaald maar het juiste artikel hebben we nog niet ontvangen.

mooi aanbod

Café/zaal Don Bosco

Mooie producten, levering duurde wel even. Helaas is er geen reactie op mijn mail van 5 december en geen goed advies gegeven op welke foam zeep ik kan gebruiken bij de dispenser. Nu heb ik de... Mooie producten, levering duurde wel even. Helaas is er geen reactie op mijn mail van 5 december en geen goed advies gegeven op welke foam zeep ik kan gebruiken bij de dispenser. Nu heb ik de verkeerde aageschaft en moet deze geretourneerd worden.

Mooi product

Joram

Erg slecht. Aantal bestelde producten zijn niet geleverd, producten die niet meer leverbaar zijn zijn zonder overleg andere producten voor geleverd (zonder creditatie prijsverschil). 1 Telescopische... Erg slecht. Aantal bestelde producten zijn niet geleverd, producten die niet meer leverbaar zijn zijn zonder overleg andere producten voor geleverd (zonder creditatie prijsverschil). 1 Telescopische steel is na 4 dagen al kapot. MEermalen telefonisch contact gehad waarop gezegd wordt dat ik zal worden teruggebeld/gemaild. Tot op heden nog niet gebeurd, doorverbonden worden is niet mogelijk omdat de Heer Bartelet zijn telefoon is doorgeschakeld of omdat hij afspraken heeft. Ondertussen al ruim 2 weken bezig en nog steeds geen oplossing.

Dickie

Eerste kennismaking ging super. Uitleg was goed, netjes benadert Enschede. Kreeg heel snel, via de mail reactie op mijn vraag. Na de, online, bestelling bevestigingsmail. Helaas duurde het ruim een... Eerste kennismaking ging super. Uitleg was goed, netjes benadert Enschede. Kreeg heel snel, via de mail reactie op mijn vraag. Na de, online, bestelling bevestigingsmail. Helaas duurde het ruim een week voordat het geleverd werd. In deze week heb ik meeerdere keren gebeld en zou keer op keer terug gebeld worden. Helaas niet gebeurd. Uiteindelijk werd er aangebeld: verkeeerde geleverd. Wederom bellen, wederom zou ik terug worden gebeld. Toen ik zelf voor de derde keer terug belde en dus ook voor de derde keer Weerd genoteerd wat er mis was gegaan kreeg ik vrij snel na dit gesprek een mail. Ondertussen heb ik de goede geur ontvangen maar is de kwestie nog steeds niet afgehandeld. Ik zit met doos geuren (12stuks) die ik niet lekker vindt en nu blijkt dat de despenswr wel is geleverd maar ik nog moet betalen. Ik heb netjes gemaild hoe we dit af gaan handelen maar nog geen reactie.

Telefoniste zijn erg netjes en luisteren goed.

Unilever

Helemaal goed. Snelle levering, goede prijzen.

Helemaal goed. Snelle levering, goede prijzen. Ga zo door!