Moet echt beter kunnen!

levering kost veel tijd, herstel van foutieve levering kost ook veel tijd. Trage / geen reactie op mailberichten. Uiteindelijk alles goed gekomen maar eindoordeel is niet meer dan redelijk.... levering kost veel tijd, herstel van foutieve levering kost ook veel tijd. Trage / geen reactie op mailberichten. Uiteindelijk alles goed gekomen maar eindoordeel is niet meer dan redelijk. Aanbevelen aan andere bedrijven is daarom twijfelachtig.

Reactie 123Toilet.nl:

Deze klant heeft helemaal gelijk. Deze zending kende helaas wat missers van onze zijde.

Jachthaven Ameland

Veel te lange levertijd

Midden in hoogseizoen schoonmaakproducten besteld. 1 gedeelte van de bestelling kwam redelijk snel. Tweede gedeelte is tot op heden nog niet binnengekomen. Geen bericht van 123toilet gehad. Pas... Midden in hoogseizoen schoonmaakproducten besteld. 1 gedeelte van de bestelling kwam redelijk snel. Tweede gedeelte is tot op heden nog niet binnengekomen. Geen bericht van 123toilet gehad. Pas toen ik zelf belde, kreeg ik te horen dat het "iets langer kon duren". Als professionele partner voor mij helaas niet betrouwbaar.

Reactie 123Toilet.nl:

Wij leveren standaard binnen 2-3 werkdagen. Sommige specifieke artikelen kunnen een iets langere levertijd hebben zoals machines of dispensers buiten ons standaard assortiment.

Barslechte communicatie

Onze bestelling is in 5 verschillende delen aangekomen (denk dat we nog niet alles hebben) en op het call center dat jullie gebruiken konden ze ons niet helpen

Reactie 123Toilet.nl:

Wij hebben de klant telefonisch niet kunnen bereiken en [per e-mail alles doorgegeven.
Deze klant wilde met spoed zijn artikelen in meedere delen ontvangen en geen complete levering in Belgie (dat op zich binnen 1 week mogelijk was). Volgende keer misschien iets eerder bestellen?
Wij wensen meneer veel succes met zijn nieuwe zaak!

LTI bvba

Orderverwerking

Vlotte en correct afhandeling van ons order !

Tevreden klant

snelle levering

De Bommel Meubelen

In de ban van toiletpapier

Hele goede service, snelle levering

Goede en vlotte levering

snel en geheel volgens belofte

Beoordeling levering toiletrol houder

Wat ik vooral miste was leveringsinformatie. Deze werdt niet bij de bestelling gegeven. Toen ik hierover telefonisch contact opnam (service was verder vriendelijk) was het 'waarschijnlijk deze... Wat ik vooral miste was leveringsinformatie. Deze werdt niet bij de bestelling gegeven. Toen ik hierover telefonisch contact opnam (service was verder vriendelijk) was het 'waarschijnlijk deze week, uiterlijk begin volgende week.'
Dit mag concreter vermeld / gecommuniceerd worden.

Reactie 123Toilet.nl:

De levering is gewoon binnen de gestelde termijnen uitgevoerd