A.A. Wijngaarden

Geweldig . Ik heb jullie artikel al jaren gebruikt. En nu met behulp van jullie heb ik weer nieuwe. Het werkt geweldig en ruikt ook heerlijk.Dank jullie wel.

Het maakt ontzettend goed schoon. En het ontvet ook heel goed.

martens

Papierrollen

snelle levering en exact wat ik nodig had

Slecht gevoel, met goede afloop

We hebben een week of 3 moeten wachten op onze bestelling. Hiervoor hebben we ook diverse telefoontjes moeten plegen om überhaupt de status van onze bestelling te achterhalen. We zouden steeds... We hebben een week of 3 moeten wachten op onze bestelling. Hiervoor hebben we ook diverse telefoontjes moeten plegen om überhaupt de status van onze bestelling te achterhalen. We zouden steeds teruggebeld worden want de mensen die je aan de telefoon krijgt kunnen je niet doorverbinden met de persoon die daar over gaat. Echter, deze persoon belde ons steeds niet terug. Na voortdurend bellen werd ik dan eindelijk een keer teruggebeld en kreeg ik te horen dat onze bestelling is blijven hangen omdat 1 artikel uit onze bestelling niet op voorraad zou zijn. Punt 1 hadden ze me daarover moeten informeren en punt 2 hadden ze de rest vooruit kunnen leveren. Wij zaten namelijk met een verhuizing en het zou geleverd gaan worden op ons oude adres, we hadden tenslotte ruim op tijd besteld (gezien de leveringsvoorwaarden op hun website: levering binnen 48 uur). Uiteindelijk is alles wel geleverd en op ons nieuwe adres, want dat had ik tijdens mijn telefoongesprek met deze meneer maar gelijk doorgegeven. Dus wat begon met slecht gevoel, is voor ons gelukkig goed afgelopen. Maar wij zullen nog wel 2x nadenken voor we weer bestellen bij dit bedrijf!

Reactie 123Toilet.nl:

Wij konden de klant inderdaad telefonisch slecht bereiken en hebben ook via e-mail contact proberen te krijgen. Uiteindelijk hebben wij de artikelen op het juiste adres kunnen afleveren.

De Brink

Uitstekend

Donderdag besteld, dinsdag binnen. Wel even goed kijken of alles goed was geïnstalleerd van de emmer via instruktiepapier..

Babbelbox

123 en de bestelling is binnen !!!!

Betrouwbaar en snelle afwerking van de order.

Correcte en vlotte afhandeling

Om zakjes voor damesverband te bestellen heb ik via Google de website gevonden.

John

Duidelijk en snel

Zocht centerfeed handdoekrollen als navulling. Snel gevonden, bestelt, betaalt en ontvangen. Staat in mijn favorieten nu.

Bestelling

Prima materiaal, correcte levering en afhandeling.

Fysiotherapie MetzdeBoer

Vloerwisdoekjes

dit was de eerste keer dat ik iets bestelde, maar aangezien eea vlot verliep en prima was, ga ik dit zeker vaker doen

Bestelling luchtverfrisser

Snelle service