DINS Safety Training

Goedkoop en snel

Vergeleken bij mijn vorige leverancier een stuk goedkoper en snel.

Offermanns.P

Zeer positief

Hof van Windesheim, zorgboerderij

Uitstekende kwaliteit en service

duidelijke website. ook voor de niet-professional is het overzichtelijk en is het makkelijk bestellen.
Een artikel was niet geleverd maar na een kort contact met de klantenservice was dit 'probleem' direct opgelost. Nalevering al de volgende dag!
Prima!

Top

Het was de eerste keer dat we een bestelling bij jullie hebben geplaatst maar waren dan ook zeer tevreden, vandaar deze beoordeling.

123goedgedaan

Goede ervaringen mee.

1,2,3 toilet: beoordeling zending

De bestelde producten zijn heel snel geleverd! Helaas kwam 1 pakket een dag later; lastig als je niet altijd thuis bent en bovendien slecht voor het milieu. Het laatste pakket voldeed jammer genoeg... De bestelde producten zijn heel snel geleverd! Helaas kwam 1 pakket een dag later; lastig als je niet altijd thuis bent en bovendien slecht voor het milieu. Het laatste pakket voldeed jammer genoeg ook niet aan onze verwachtingen, dus geretourneerd. Omdat er niet op de factuur, noch op de bestelbon vermeld stond hoe precies te retourneren, (wat ik ook een misser vind, sluit a.u.b. een retour sticker-adres bij!!) hoop ik dat ik mijn geld van dat laatste pakketje snel terug heb.

Reactie 123Toilet.nl:

Wij leveren binnen 3 werkdagen. Mevrouw had de bestelling binnen 2 werkdagen compleet in huis. We hebben de retour in ontvangst genomen en het bedrag geretourneerd.

Verloren/gemiste levering

De bestelling was voor een sociaal medisch centrum, een soort gezondheidscentrum met diverse medische disciplines. Ik kan me niet voorstellen dat er op de aflevertijd (rond 12.00 uur) niemand... De bestelling was voor een sociaal medisch centrum, een soort gezondheidscentrum met diverse medische disciplines. Ik kan me niet voorstellen dat er op de aflevertijd (rond 12.00 uur) niemand aanwezig was. Na divers telefonisch overleg is alles toch goed en netjes afgehandeld.

Reactie 123Toilet.nl:

Het is inderdaad pas na een aantal telefoontjes gelukt een bezorg-afspraak te kunnen maken met de klant door de vervoerder.

S3 handzeep

Snelle en goede levering

Nieuwe Kerk Amersfoort

De aanhouder wint

Nadat 3 keer beloofd was dat ik teruggebeld zou worden liep het soepel

Reactie 123Toilet.nl:

We hebben mevrouw herhaaldelijk teruggebeld maar was slecht bereikbaar. Wij adviseren om zoveel mogelijk te corresponderen via e-mail.

Schoonmaakbedrijf brouwer

Geheel tevreden

zeer netjes en vlot geholpen