Sunsation & Nails

Supersnel ??

Centerfeed rollen besteld, rollen met koker geleverd. Moet de koker er zelf maar uithalen!

Centerfeed rollen besteld, waarbij duidelijk op de website vermeld staat dat het rollen ZONDER koker zijn. Echter er zijn rollen MET koker geleverd. Op de vraag aan de klantenservice hoe we dit gaan... Centerfeed rollen besteld, waarbij duidelijk op de website vermeld staat dat het rollen ZONDER koker zijn. Echter er zijn rollen MET koker geleverd. Op de vraag aan de klantenservice hoe we dit gaan oplossen kreeg ik als antwoord dat ik de koker er maar zelf uit moet halen en dat centerfeed rollen veel duurder zijn. Zet het dan niet als zodanig op je website!!! Niet netjes! Waardeloos, eens maar nooit weer!

Reactie 123Toilet.nl:

Meneer haalt verschillende artikelen door elkaar. Hij maakt een vergelijk met andere (duurdere rollen). De goedkoopste rol is tevens de meest verkochte rol zonder enig ongenoegen. Helaas had deze... Meneer haalt verschillende artikelen door elkaar. Hij maakt een vergelijk met andere (duurdere rollen). De goedkoopste rol is tevens de meest verkochte rol zonder enig ongenoegen. Helaas had deze meneer daar andere verwachtingen van. Uiteindelijk hebben wij meneer aangeboden de rollen om te ruilen maar hij was niet bereid de meerkosten hiervan te betalen.

VierSchoon

Bestelling sanitair middel

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Zeer correct, wat wordt gezegd wordt nagkomen

zeer goed, bestelde produkten prima.

Q-Facilities Nederland B.V

Levering producten

Telefonisch producten besteld
De noodzaak aangegeven van een snelle levering
Telefonisch producten besteld
De noodzaak aangegeven van een snelle levering
Woensdag besteld en ook afgesproken dat er direct via I deal betaald zou worden en er is toe gezegd dat de producten op vrijdag geleverd worden zouden worden ivm gebruik op maandag.
Helaas producten pas maandagmiddag geleverd en dus niet meer nodig

Reactie 123Toilet.nl:

Deze order hebben wij telefonisch aangenomen en direct aangeboden aan DHL. Helaas heeft DHL deze niet op vrijdag geleverd maar de volgende werkdag. Wat overigens wel gewoon netjes binnen onze... Deze order hebben wij telefonisch aangenomen en direct aangeboden aan DHL. Helaas heeft DHL deze niet op vrijdag geleverd maar de volgende werkdag. Wat overigens wel gewoon netjes binnen onze levertermijn van 2-3 werkdagen is. Wij hebben de klant nog aangeboden de goederen kosteloos te retourneren en het geld terug te storten maar dat vond deze klant niet nodig.

Active Living

Snelle vindbaarheid op internet en snelle levering van product

Uitstekende snelle vindbaarheid op internet en snelle levering van product

altijd correct

Makkelijk bestellen en snel binnen

Het bestellen van artikelen gaat makkelijk en snel. Omdat ik nog niet direct had betaald, kreeg ik een reminder in de mail dat er nog een bestelling klaar stond die betaald moest worden wat ik erg... Het bestellen van artikelen gaat makkelijk en snel. Omdat ik nog niet direct had betaald, kreeg ik een reminder in de mail dat er nog een bestelling klaar stond die betaald moest worden wat ik erg netjes vond. Na de betaling, kwam de bestelling binnen 2 dagen binnen.

Super

Top bedrijf!

cafetaria & Lunchroom De Fontein

snel en zonder problemen nette afhandeling