4Kyon

1965 beoordelingen

1965 Reviews

Antje

Ondanks dat het oude tuig nog redelijk goed was een nieuw annyX tuig besteld in de prachtige kleur fel blauw met bruin. Pasvorm is heel gemakkelijk aan te passen. Vedder ook weer blij met haar... Ondanks dat het oude tuig nog redelijk goed was een nieuw annyX tuig besteld in de prachtige kleur fel blauw met bruin. Pasvorm is heel gemakkelijk aan te passen. Vedder ook weer blij met haar nieuwe tuig en riem.

Heel goede communicatie, snelle reactie op vragen. Kortom zeer tevreden!

Madelon

Duidelijke site

Aan mijn wens over kleur borduursel naam/telnr is gehoor gegeven.

Jenn

Snel en goede spullen en goeie contacten

J.steinhorst

Y. Reigwein

Top!

Communicatie en levertijd

Lut Thijsen

Heel veel over en weer gemaild ..uiteindelijk besteld. Harnas: borstomtrek ok. Hals veel te groot!! teruggestuurd. Uiteindelijk veel te veel betaald: verzendingskosten= bijna 1/3 van de kost harnas... Heel veel over en weer gemaild ..uiteindelijk besteld. Harnas: borstomtrek ok. Hals veel te groot!! teruggestuurd. Uiteindelijk veel te veel betaald: verzendingskosten= bijna 1/3 van de kost harnas !! helemaal niet ok. Maar contactpersoon: zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer aangenaam contact . Maar materiaal is niet ok

Reactie 4Kyon:

Het spijt me te lezen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf vanwege de verzendkosten. Als kleine ondernemer die o.a. de tuigjes van AnnyX betaalbaar wil aanbieden kunnen we helaas geen gratis... Het spijt me te lezen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf vanwege de verzendkosten. Als kleine ondernemer die o.a. de tuigjes van AnnyX betaalbaar wil aanbieden kunnen we helaas geen gratis verzendkosten (naar België) en/of gratis retourneren/ruilen aanbieden.

Bianca Herman

Onze hond Bobbi was al blij met haar halsband, nu ook een voor onze hond Pooch gekocht. Het staat haar echt fantastisch en ze is er onwijs blij mee. Herkenbaar en super sterke halsbanden

Mooi kleuren, afwering super en snel geleverd ook heel sterk

John Moret

De band ziet er fantastisch uit, helaas is de grootste omtrek 1,5 cm te groot.
De band ziet er fantastisch uit, helaas is de grootste omtrek 1,5 cm te groot.
Dit komt niet overeen met de oude band. Omtrek oude band 41,5 / 46,5 cm. Nieuwe band 41,5 / 48 cm. Hierdoor kan de band ongewild van hoofd af komen. Ook het begin van het telefoonnummer zit onder de gesp, had dichter naar rechts richting de tekst gemoeten.

Afwerking en Levering

ad

Mooi, stevig en zit lekker bij onze hond

veilig