4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

Slavica

Ziet er geweldig uit! Ik ben super blij mee. Snelle levering.

Professionele afwerking.

Liesa Jacobs

Onlangs een halsband en riem met naam gekocht. Super tevreden mee! Sterk en mooi materiaal!

Snel en beleefd contact
Goede hulp en tips

Pieter Entius

Top service

Klantvriendelijk

Cjm

Prima! Wordt snel gereageerd

Wordt snel en met begrip gereageerd

Lisanne

Heel positief! Carla was heel behulpzaam met vragen die ik had (per email). En de halsband is erg mooi.

Goede klantenservice. Snelle levering. Mooi halsband design.

Linda

Mooie halsband, snel geleverd

Voldoet helemaal aan de verwachting

Paula

Super klantvriendelijk bedrijf!
Zeer klantvriendelijk met persoonlijke aandacht.
Super klantvriendelijk bedrijf!
Zeer klantvriendelijk met persoonlijke aandacht.
De halsbanden en riemen gevoerd met neopreen zijn echt de beste die ik ooit heb gehad. Heel zacht in je hand en heel mooi afgewerkt.
Echt kwaliteit.

Mooi, kwaliteit, luxe uitvoering, mogelijkheid om de halsband en riem heel persoonlijk te maken.
En onvolprezen klantvriendelijkheid van Carla

Monique Senders

Mijn ervaring met My-K9 is uitstekend.

Mooi en degelijk product en ze denken mee met de klant

Anna heeren

Goede ervaring

Goede materiaal en mooi product

Yves Coninckx

Een gepersonaliseerd halsbandje gekocht met bijpassende leiband, waar we enorm tevreden over zijn. En vooral over het feit dat we na de bestelling een berichtje kregen van het bedrijf om te vragen... Een gepersonaliseerd halsbandje gekocht met bijpassende leiband, waar we enorm tevreden over zijn. En vooral over het feit dat we na de bestelling een berichtje kregen van het bedrijf om te vragen of we zeker waren over de maat die we doorstuurde, die bleek achteraf te klein te zijn. Dus door de oplettendheid van de persoon die deze leibandjes maakt hebben wij gelukkig geen te kleine halsband, dus heel erg blij dat ze contact met ons opnamen om dit te wijzigen. Toppers!

Hoge kwaliteit van product voor een hele mooie prijs!

Reactie 4Kyon:

Heel graag gedaan!