4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

Jan stapersma

Zeer goed

Legt uit, begeleid en geeft adviezen ( per mail)
Prachtige producten

Homedeliverybags

Net contact, reageren zeer positief op voorstellen, hebben me goed en vooral prettig geholpen

Goede communicatie, geen bureaucraten.

Reactie 4Kyon:

Graag gedaan!

Jacqueline

Super blij de met prachtige halsbanden die ik heb besteld. De banden zitten goed om de hals, stevig in elkaar en zien en vallen mooi op door de vrolijke kleuren en reflectierand.

Het is...

Het is echt heel erg leuk dat je zoveel opties hebt om de halsbanden aan te passen. De keuzestress is wel lastig.

Ik had nog een vraag over de kleuren gesteld via de mail en die werd vriendelijk en snel afgehandeld. De verzendtijd was ook goed.

De enige reden dat ik geen volle 5 sterren geef is omdat de website nog wel wat verbeterpunten heeft. De kleuren zijn alleen te zien in foto's van halsbanden met verschillende kleurencombinaties, maar er staat niet bij welke kleuren het zijn. Bij sommige halsbanden staan maar weinig foto's en de kleuren van de voering staan vaak alleen bij de uitgebreide omschrijving. Het zou fijn zijn als er een aparte pagina komt waar je een halsband kunt ontwerpen en de kleurcombinaties kunt zien. Dit is wellicht technisch lastig maar als er een aparte pagina komt met foto's waar de kleuren bij staan zou al helpen.

Veel keus, goede kwaliteit, hele leuke producten

Katrien

Super

Super mooi halsbandje! Het is zacht van binnen, mooie kleuren en mooie materialen. Super handig! En super tevreden van dat Milo links wandelt van mij en op die manier ook zijn naam zichtbaar op het... Super mooi halsbandje! Het is zacht van binnen, mooie kleuren en mooie materialen. Super handig! En super tevreden van dat Milo links wandelt van mij en op die manier ook zijn naam zichtbaar op het bandje staat. Aan alles is gedacht. Leiband is super aangenaam om mee te gaan wandelen (neopreen is zacht aan de handen).

K:9

Het is echt een heel mooi halsbandje geworden!

Snelle service, en prachtig resultaat.

G. van Delft

Goede ervaring, persoonlijk contact en advies en levering volgens afspraak.

Persoonlijk contact. Wijziging was mogelijk op het laatste moment.

Anna

Goede ervaring mooie matrialen

Nette afwerking

Elly van den Dungen

Ik ben zeer tevreden over de My-K9 halsbanden, kwaliteit is goed, prima service en levering op tijd.

Heel belangrijk vind ik de goed service, altijd snel antwoord bij vragen via email.

Vicky

Positief !

Zeer zachte stof, perfect op maat, mooie kleur.

Rina Herbold

Perfect geleverd