4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

Monique

Goed bereikbaar via mail contact

Ilse

De bestelling werd vlot verzonden en toen bleek dat de maat verkeerd was, is de juiste maat binnen een dag verstuurd. Via een retourlabel kon het te grote tuigje teruggezonden worden.

Goede service

Madelon

Super! Had ik tuigje besteld en deze was niet zoals verwacht. Niets aan te merken op het product zelf, voelt fijn aan en is stevig maar het past niet bij mijn hond. Vandaar dat ik het teruf heb... Super! Had ik tuigje besteld en deze was niet zoals verwacht. Niets aan te merken op het product zelf, voelt fijn aan en is stevig maar het past niet bij mijn hond. Vandaar dat ik het teruf heb gestuurd. Retourneren van het artikel verliep soepel, verkoper reageert snel en biedt de juiste hulp. Absoluut een fantastische site!

Communicatie, retourneren, product zoals omschreven.

M.offers

Mooi tuig, prijs acceptabel, levering duurde wat lang, staat niet duidelijk genoeg op de website
Zal met de naam op het tuig enz te maken hebben

Redelijk betaaldbaar en meerdere kleuren

Reactie 4Kyon:

Bedankt voor je review! Wanneer je een tuigje met bijpassend naamlabel bestelt dan is de levertijd inderdaad wat langer. Meestal binnen 5 werkdagen.

Boumans

Prima service.

Snel antwoord op enail. Snelle levering

Suzy Schroeyers

Echt TOP en degelijk materiaal

Vriendelijk, behulpzaam, goed contact

Bolder

Prettig en duidelijk.

Duidelijkheid, we kregen een mailtje toen bleek dat we iets langer moesten wachten op een tuigje in de kleur die we wilden. We konden eventueel een andere kleur snelleer krijgen. Omdat we geen haast... Duidelijkheid, we kregen een mailtje toen bleek dat we iets langer moesten wachten op een tuigje in de kleur die we wilden. We konden eventueel een andere kleur snelleer krijgen. Omdat we geen haast hadden en wel graag die speciale kleur hebben we gezegt dat we wilden wachten. Het duurde maar een paar dagen langer. Fijn dat ze het lieten weten en ons de keus aanboden. Verder alles perfect geregeld!

Terlouw

Prima service, bestelling is wat ik ervan verwachtte

Leuk dat het een Nederlands bedrijf is

Gemma de Zeeuw-Houkes

Goed bedrijf. Goede spullen.

Levert snel. Vriendelijk.

Natasha van der Ende