4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

M

Goede ervaring met bestelling
Makkelijke website duidelijk en overzichtelijk.

Het bestellings proces was even afwachten maar later werd er duidelijk gecommuniceerd
Ik miste...
Goede ervaring met bestelling
Makkelijke website duidelijk en overzichtelijk.

Ik miste echter bij de bestelling wel een termijn zodat je als klant weet wanneer je het kan verwachten

Goede website, ik ken de de kwaliteit al daardoor wist ik hoe de materialen die gebruikt worden zijn welke kwaliteit. Voor iemand die dat nog niet weet is het wellicht meer een gok

Reactie 4Kyon:

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat de halsband naar je zin is! De levertijd van onze handgemaakte producten is ongeveer 2 weken. Dit staat aangegeven bij ieder product. Veel plezier... Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat de halsband naar je zin is! De levertijd van onze handgemaakte producten is ongeveer 2 weken. Dit staat aangegeven bij ieder product. Veel plezier van de halsband! Hartelijke groet, Carla - My K9

M

Top geregeld en supermooie halsbanden

Goede kwaliteit en snelle levering.

Jy

Exact

Hele vlotte levering

Lilian

Ik heb inmiddels 2 verschillende halsbanden en riemen (verschillende lengtes). Heel blij mee. Mooie afgewerkt, mooie kleuren, snelle levering en goede service.

Bestelformulier is duidelijk. Goed bereikbaar.

Ayla

Heel mooie ontwerpen en kwaliteit.

Enorm goede service, veel keuze en kwaliteit

Bas

Top ervaring. Bezorgdienst had een foutje gemaakt. My-k9 op eigen initiatief een nieuwe halsband gestuurd, in plaats van afwachten of het pakket nog terecht komt.

Fijne communicatie, goede prijs kwaliteit, goede service.

M. Verweij

Prima product, mooie kleuren

c kampman

Goeie service/bereikbaar en medewerking bij wijzigingen

Kwaliteit Bereikbaar en Klantvriendelijk

Rose Molenaar-Hazebroek

Ik heb twee halsbanden besteld en ze zien er super leuk en mooi uit.

snelle reacties op mail, vriendelijke aftersale, met je meedenken en evt. oplossingen aandragen. Echt Super

M. van Hoof

Nette en snelle service. Kwaliteits tuigjes voor je hond

Snelle reactie op mail. Duidelijke communicatie