4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

Anita Mager

Fantastisch

Snelle levering en kwalitatief zeer goede producten

Van Ginderachter

Tevredencommunicatie

Correct

Marion

Super product

Jamie Elbersen

Ik heb een riem besteld bij my-k9. Mooie kans om zelf een riem samen te stellen met de naam erop. Geweldig!

Snelle verzending voor een op maat gemaakt product. Goede informatie. Het eindproduct is prachtig!

Lenneke

Zeer positief!

Goed product en bovenal goed advies en service.

Anja

Mooi produkt, snelle levering

Vriendelijke klantenservice

Bianca

Wederom een mooi halsbandje met naam mogen ontvangen (inmiddels de 5e al, ieder hond z'n eigen kleurtje) snelle levering, sterke kwaliteit, absoluut een aanrader.

Duidelijke website, gemakkelijk een bestelling te plaatsen, goede kwaliteit van de halsbandjes.

Ina Pater

Heel mooi halsband, nek goed opgemeten, maar de band was 1 tot 2cm te krap. Met moeite kregen we de band af, over de oren gaat wel, maar terug is lastig. Heb het los moeten tornen om te verstellen.... Heel mooi halsband, nek goed opgemeten, maar de band was 1 tot 2cm te krap. Met moeite kregen we de band af, over de oren gaat wel, maar terug is lastig. Heb het los moeten tornen om te verstellen. Op de site heb ik niet kunnen lezen dat het niet te verstellen is. Alles is goed gekomen. De band past nu.

Mooi halsband, goede kwaliteit. De tekst is goed geborduurd en duidelijk.

Nicllle

Super duidelijke website. Zeer snelle reactie en antwoorden op vragen.

De riem en halsband met naam besteld. Heel stevig materiaal, ligt lekker zacht in de hand. Leuk om de kleuren combinatie te kiezen.
Alleen maar sterkte punten te noemen, TOP!!!

tassieshonden

Snel service en snelle bezorging

Snelle service
Snelle bezorging