4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

Verboekend

Na de klacht over mijn bestelling werd ik meteen terug gemaild . Kreeg verschillende opties om het te herstellen . Nu naar tevredenheid opgelost ! Dat is echte service , complimenten daarvoor !

Goede klachten afhandelingen en service

Monique

Goede communicatie zeer stevige halsband

Communicatie gaat snel en krijg goed advies. De halsband is van goede kwaliteit ziet erg erg stevig uit, de sluiting en borduursels ook. Moeten op lange termijn natuurlijk even kijken welke... Communicatie gaat snel en krijg goed advies. De halsband is van goede kwaliteit ziet erg erg stevig uit, de sluiting en borduursels ook. Moeten op lange termijn natuurlijk even kijken welke kwaliteit het is maar zover ik nu kan zien is het erg degelijk.

Braad

Mooie snelle levering

Makkelijk en snel

Vera Kleimeer

Fantastisch

Goede communicatie bij laatste veranderingen van de bestelling

Karin

Artikel duidelijk omschreven, voldoet aan de verwachtingen.

N. Blokzijl

Zeer goede ervaring met My-K9!

Snelle en vooral nette service! Goed op de hoogte gehouden wanneer de items onderweg zijn, nette facturen. Prima!

Inga Riesmeijer

Ik ben goed geholpen

goed product

Van der Horst

Zeer positief

Communicatie, ik had hulp nodig met het uitzoeken van een tuigje.

N

Top

Goede service

MZ

Uitstekend

Goed product, maar ik ben bovenal ook heel goed geholpen. Uit de opmerking bij mijn bestelling bleek dat ik niet helemaal het juiste beeld had van het bestelde artikel. Ik heb toen goed advies... Goed product, maar ik ben bovenal ook heel goed geholpen. Uit de opmerking bij mijn bestelling bleek dat ik niet helemaal het juiste beeld had van het bestelde artikel. Ik heb toen goed advies gekregen over de alternatieven en had de riem daarna snel in huis.