4Kyon

1966 beoordelingen

1966 Reviews

V. Neyenhuis

Ik heb een naam bandje voor een Anni-X tuigje besteld. Jammer dat de verzendkosten zo hoog waren terwijl het gewoon een brievenbuspakje was.

Bandje was netjes gemaakt

Reactie 4Kyon:

Bedankt voor je feedback! We hebben je een berichtje gestuurd! :-)

AnneMarie

Prima.

Normaal bereikbaar, vooral fijn via de app.

Reg

FIjne snelle levering. De band die ik wilde was niet op voorraad, maar ik kreeg een alternatief aangeboden. Daarna was de halsband binnen een dag in huis. Stevig gemaakt, met een beetje ruimte voor... FIjne snelle levering. De band die ik wilde was niet op voorraad, maar ik kreeg een alternatief aangeboden. Daarna was de halsband binnen een dag in huis. Stevig gemaakt, met een beetje ruimte voor groei en krimp. Sluiting is degelijk en ook de ring, waarmee je de halsband aan de riem vastmaakt, is van goede kwaliteit. Ik ben er blij mee!

Gemaakt wat ik vroeg, toen de door mij gekozen band wat langer wegbleef, kon ik een andere oplossing kiezen

Isabella Tangkilissan

Mooie producten en goede service!

Duidelijk en snelle service.

Karen

Wij zijn meer dan tevreden met onze bestelling!

Heel snel, stipt, meewerkend om gewenste resultaat te bereiken en heel vriendelijk!

Els

Het is de eerste keer dat ik een tuigje koop bij jullie en ben zeer tevreden,Duna trok altijd en blijkbaar nu veel minde.

Is van zeer mooie kwaliteit en stevig ook mooie kleur

Kim O

Een tevreden klant erbij

Mooi materiaal en snelle correcte levering.

Jael Holte

Zeer snelle levering, en voldoet volledig aan mijn verwachting.

Mooie producten

Kelly moonen

Prettige en persoonlijke communicatie bij vragen over het te bestellen product. vervolgens een snelle levering van het product. En het product zelf is van goede en mooie kwaliteit

Snelle reactie op een vraag over het product

Erin

Super mooie halsband mogen ontvangen voor onze Roxy.

Mooie afwerking en soepel materiaal.