Yvonne Janmaat

Prettig en goede ervaring

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

P Scholten

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Will Duijst

Lenie Goedraad

Snelle verzending en netjes verpakt. Alleen viel de aankoop deze keer tegen tas had een zichtbare beschadiging, alle andere schoenen die ik eerdere keren gekocht heb zagen er netjes uit!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat de tas niet naar wens was. U kunt hiervoor altijd contact zoeken met de klantenservice en dan lossen we dit na tevredenheid op. graag totziens bij... Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat de tas niet naar wens was. U kunt hiervoor altijd contact zoeken met de klantenservice en dan lossen we dit na tevredenheid op. graag totziens bij 95percent.

Sigrid Claus

Iedere keer weer een snelle levering, uitgebreid aanbod tegen zeer mooie prijzen. De foto's komen ook echt overeen met de schoen in het echt.

Inge Wienholts

Lisette Grift

Heel goed!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Hetty Van Hal

Super bedrijf! Snelle en correcte verzending. En de schoenen zijn prima van kwaliteit!

Gj Liebeton

Leuk snel

Sabine Hoed den

Super tevreden.
Te klein besteld, retour verzonden ( kosten zijn wel voor jou).
Nieuwe schoenen besteld. Helemaal goed.
Geld van eerste bestelling binnen week terug gestort.
Dus...
Super tevreden.
Te klein besteld, retour verzonden ( kosten zijn wel voor jou).
Nieuwe schoenen besteld. Helemaal goed.
Geld van eerste bestelling binnen week terug gestort.
Dus ik ben positief over deze site.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. We bieden de gratis service aan om via homerr u retour te verzenden. In de meeste gevallen zit er een homerr punt binnen een straal van 2 km van iedere postcode.
Graag...
Graag tot ziens bij 95percent.