Trudi Boorn

Het waren mooie goede schoenen. Die ik mocht uitzoeken.
Ik ben onder de indruk van jullie geweldige tegemoetkoming.
Dit hoor je niet vaak. Zo coulant, zo aardig en zo oplossend. Het waren mooie goede schoenen. Die ik mocht uitzoeken.
Ik ben onder de indruk van jullie geweldige tegemoetkoming.
Dit hoor je niet vaak. Zo coulant, zo aardig en zo oplossend.
Dankjewel 🙏

joop Wolf

Eerlijk is eerlijk, echt een uitstekende service. Kan niet anders zeggen dat er niet veel bedrijven zijn die zo’n service bieden. Duurzaamheid, en 100% tevreden klanten staat daar hoog... Eerlijk is eerlijk, echt een uitstekende service. Kan niet anders zeggen dat er niet veel bedrijven zijn die zo’n service bieden. Duurzaamheid, en 100% tevreden klanten staat daar hoog aangeschreven.
Joop Wolff

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor deze top review. We zijn hier heel blij mee. Fijn dat u zo tevreden bent. Graag tot ziens bij 95percent

Colette

Goede kwaliteit, als nieuw of nieuw! Snelle verzending.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Huub Vogels

eerlijk bedrijf,duidelijke omschrijvingen, prima materiaal, en super goede service

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Raymond Goffin

Er ging iets niet helemaal goed bij de bestelling maar dat is voortreffelijk opgelost door de uitstekende klantenservice. Top service!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Problemen zijn er om opgelost te worden. Fijn dat de klantenservice u na tevredenheid heeft kunnen helpen. Graag tot ziens bij 95percent.

Hilde Stul

Altijd correct soms moeilijk om met de kaart te betalen

Caroline de Croon

Meerdere keren schoenen besteld. Erg goede service.

Ilonka Romijn-Perier

Top schoenen

bob velsen

Zeer goed

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Nancy Smit

Zeer snelle levering. Schoenen zien er top uit. Als nieuw !