Jos Rijks

Altijd een mooie prijs voor mooie schoenen. Als er iets niet klopt met de geleverde schoenen wordt dit altijd netjes en snel opgelost

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Wim

Ik heb hier voor de eerste keer een paar schoenen besteld, nette herenschoenen merk bugatti. Aangegeven was dat er sprake zou zijn van lichte gebruikssporen.
Tot mijn verbazing zag ik al direct...
Tot mijn verbazing zag ik al direct dat deze schoenen nog nooit waren gedragen. Ook na een minutieus onderzoek ( ben zelf bijna 30 jaar store manager geweest van een mode schoenwinkel ) kwam ik niets afwijkings tegen, ook geen sporen van reparatie.
Kortom geen idee hoe dit paar schoenen binnen dit concept terecht is gekomen, maar ben heel blij met deze aankoop!
Een tekortkoming op de site vind ik is het ontbreken van informatie met betrekking tot het binnen materiaal, graag wil ik altijd weten of dit bijvoorbeeld leer of een ander materiaal betreft.
Leuk dat ik dit bedrijf ben tegengekomen, ga er zeker vaker bestellen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

May Klerken

Telefonisch contact gehad, goed en vriendelijk geholpen.
Site ook duidelijk.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Henk Manupassa

Goede kwaliteit en goede levering voor een betaalbare prijs

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Jolanda van Schaik

Mooie artikelen en zeer snel geleverd!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Anton Van den Broek

Prima!😃

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Paula

Heel blij met mijn snel verstuurde sneakers die in prima staat zijn!

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Corney Visscher

Mooie schoenen maar na 1 week dragen al slijtage aan de zool. Zonder te vragen nieuwe ( duurdere) schoenen ontvangen als service.

Familie Poiesz

Mooi initiatief, ruime keuze in schoenen. Mocht er toch een probleem zijn, dan zit er een goede klantenservice die de klachten netjes afhandelt.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Uw compliment voor de klantenservice waarderen wij enorm.
Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Yves Madec

Heel goed