Hans Hamers

Heldere website met mooie schoenen. Leuk om zo bewust te winkelen. Retour sturen is geen probleem en goed geregeld.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

B. S Hagenbeek

Super

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Wim Veldhorst

Zo goed als nieuwe schoenen voor een hele mooie prijs

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Fleur Teunissen

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Ellen van de Wijngaard

Eerst met mijn kleindochter in Amersfoort in de winkel geweest. Prima stoere stappers voor haar gekocht en leuk geholpen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Het compliment voor de winkel is gedeeld met de medewerkers.
Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Petra Poleij

Prettig, duidelijk en overzichtelijk!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

A vd

Fantastisch goede schoenen voor een mooie prijs

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Ingeborg Bruijns

Hele slechte schoenen gekocht, wel een nette oplossing gehad

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat het probleem na tevredenheid is opgelost. hopelijk tot ziens bij 95percent.

Mirjam Steenwelle

Top!! Schoenen snel ontvangen en naar mijn idee was er niks "mis" mee: ik zag er niks aan (had 4 sterren).

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Wilna Happel

Wederom een goede ervaring met 95percent. Van één sneaker was een naadje los, en dat heb ik laten repareren bij de schoenmaker op de hoek. Kosten hiervan mocht ik gewoon declareren bij 95percent en... Wederom een goede ervaring met 95percent. Van één sneaker was een naadje los, en dat heb ik laten repareren bij de schoenmaker op de hoek. Kosten hiervan mocht ik gewoon declareren bij 95percent en die heeft het bedrag keurig op mijn rekening gestort, super fijn!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent