Ingrid moerman

Erg goed ,prima service en super kwaliteit schoenen met uniek concept

Janny van Staalduijnen

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Theo meussen

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

José Houtappels

Geen klachten alles is gegaan hoe ze het beschrijven.

Karin van Loon

Mooie schoenen voor een hele leuke prijs ! En super snel verzonden, in één woord TOP !

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Yves Madec

Heel goed! Schoenen zijn echt in heel goede staat. Ik koop veel 2de hands kleding, maar schoenen vind ik altijd lastig, omdat je niet altijd weet of ze lekker zitten. Hier heb je de optie om ze... Heel goed! Schoenen zijn echt in heel goede staat. Ik koop veel 2de hands kleding, maar schoenen vind ik altijd lastig, omdat je niet altijd weet of ze lekker zitten. Hier heb je de optie om ze terug te sturen. Aan dezelfde prijs, als op 2de hands sites.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

Paulien Jansen

Fantastisch

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

A Veenema

Top, mooie kwaliteit en dnelle levering

Joke

Laarzen besteld in de sale waren helaas de verkeerde die ik toegestuurd kreeg , die ik wilde hebben waren er helaas niet meer . Ze hebben dat uitgezocht en uiteindelijk netjes opgelost door mijn... Laarzen besteld in de sale waren helaas de verkeerde die ik toegestuurd kreeg , die ik wilde hebben waren er helaas niet meer . Ze hebben dat uitgezocht en uiteindelijk netjes opgelost door mijn geld terug te storten en de verkeerde mocht ik houden. Was gelukkig wel goede maat . Een extra controle in de doos had dit misschien kunnen voorkomen ?

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. We zijn bezig met een verbetering zodat dit soort fouten niet meer kunnen gebeuren. Hopelijk tot gauw bij 95percent.