Sven Timmer

Heb recent een wat mindere ervaring gehad met dit bedrijf.
Ik heb contact met 95percent opgenomen alles is netjes en snel opgelost waarvoor mijm dank.
De klantenservice reageert snel en...
Heb recent een wat mindere ervaring gehad met dit bedrijf.
De klantenservice reageert snel en vriendelijk Saskia heeft mij uitstekend geholpen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Marcel Dortland

Dag na bestelling keurig thuis afgeleverd, helemaal top! Dit was mijn eerste bestelling en vast niet de laatste. Refurbished of niet, de bestelde schoenen zijn wat mij betreft nieuw.
Dag na bestelling keurig thuis afgeleverd, helemaal top!
Jammer alleen dat je daarna meteen suf gespamd word met mails, daarom ‘slechts’ 4 sterren, maar het product verdient er eigenlijk 5.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. In onze mailtjes zitten soms hele mooie kortingscodes. Mocht u deze niet willen ontvangen kunt u zich uitschrijven onderaan in de mail. Des al niet te min zijn wij ook heel... Bedankt voor uw review. In onze mailtjes zitten soms hele mooie kortingscodes. Mocht u deze niet willen ontvangen kunt u zich uitschrijven onderaan in de mail. Des al niet te min zijn wij ook heel blij met uw mooie cijfer. Graag tot ziens bij 95percent.

Marcel

Prima breed assortiment refurbished schoenen tegen een zeer betaalbare prijs. Snelle levering 🚚!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

A Rondeel

Snelle levering, geen track en tracecode ontvangen, duurzaam. Retourzending gratis is niet duurzaam.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Hilda De Vries-Kramer

Positief,leuk en ruim aanbod

Smit

Vriendelijk, vlug en voordelig

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Lia Meiring

Hele mooie merk schoenen voor een fijne prijs!

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Gerrit Venema

Goed product, zorgvuldig verpakt, snel geleverd.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent