D.A. Kuppens

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Sas

Super goede schoenen voor een goede prijs

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Jeanine Oostelbos

Goede communicatie

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

salina amlal

Heel erg tevreden

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Angelique van Berkel

Zeeer tevreden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Harriet Boes

Al meerdere keren schoenen besteld en de sterren kloppen precies, erg tevreden.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Theo-Jan Thur

Mooi schoenen voor een nig mooiere prijs. Helemaal top

Tanja Raams

Super!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Sef Haagmans s

Gusta Lastdrager-de Vos

Sneakers van Santoni gekocht ter vervanging van het paar dat ik al had (maar die behoorlijk ‘afgedragen’ waren). Goede en duidelijke website en razendsnelle levering. Er zouden wat gebruikssporen op... Sneakers van Santoni gekocht ter vervanging van het paar dat ik al had (maar die behoorlijk ‘afgedragen’ waren). Goede en duidelijke website en razendsnelle levering. Er zouden wat gebruikssporen op de schoenen zitten maar ze leken echt nieuw. Ontzettend blij met het nieuwe paar en toen ze werden bezorgd heb ik ze gelijk aangetrokken! Enorm blij ermee, 95percent really made my day! ❤️

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Hiermee maakt u onze dag. top. graag tot ziens bij 95percent.