Tom Boeve

Goede schoenen voor een prima prijs

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

caroline van der Linden

Prima en betrouwbaar

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Joyce Honimoa

Ik heb een Guess tasje besteld. De prijs was een big “surprijs” ik ben heel blij maar mijn kleindochter is er nog blijer mee.

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Rh Rosmulder

Vriendelijk bedrijf dat wel,helaas 3 paar schoenen gekocht waarvan 2 paar erg beschadigd waren, terwijl ze als 4 sterren op de site stonden
Mocht ze na overleg wel naar de schoenmaker brengen...
Mocht ze na overleg wel naar de schoenmaker brengen om te kijken wat het koste om ze te laten maken

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review, jammer dat u teleurgesteld bent in de ontvangen schoenen. Hopelijk heeft de schoenmaker het na tevredenheid opgelost en heeft u het bedrag hiervan kunnen declareren... Hartelijk bedankt voor uw review, jammer dat u teleurgesteld bent in de ontvangen schoenen. Hopelijk heeft de schoenmaker het na tevredenheid opgelost en heeft u het bedrag hiervan kunnen declareren bij onze klantenservice.

Jacqueline Jansen

Super snelle levering , en top schoenen voor een mooie prijs!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

linda bergenhenegouwen

Positief

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Mera van der Erve

Goed initiatief en goede prijs.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

C van Hulst

Snelle levering en goede en juiste informatie

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

J Van hoof

Top service

Peter Proost

Snelle en correcte levering van mooie schoenen tegen een prima prijs

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent