Richard Lourens

Goede schoenen en snelle levering

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Nancy Bakker

Duidelijk, snelle levering en uitgebreide keuze

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Margriet Vermeer

Helemaal goed!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Hans Buijing

Positieve kennismaking

Douwe van der Meer

De eerste keer Sketchers besteld van maat 42. Keurige schoenen maar maat 36…… Met de klantenservice gebeld. Kon de schoenen weer terugsturen en kreeg 20% korting voor een volgende aankoop. De eerste keer Sketchers besteld van maat 42. Keurige schoenen maar maat 36…… Met de klantenservice gebeld. Kon de schoenen weer terugsturen en kreeg 20% korting voor een volgende aankoop.
Daarna andere Sketchers besteld. Keurige schoenen en de juiste maat, Maar de binnenzool zat los en opgefrommeld! Bovendien zat binnen in de ene schoen een oude retourbon van Ziengs-schoenen, waarop de klacht stond dat na 2x dragen de binnenzool los liet…..!
Heb toen zelf de binnenzool maar gerepareerd….!
Verders wel direct kontact met klantenservice. En ook vlot antwoord op mijn mail.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, Jammer dat het mis is geaan. Dit is niet waar wij voor staan. Hopelijk heeft de klantenservice het na tevrednehid op kunnen lossen met u. We zien u graag terug bij 95percent.

Kan

Duidelijke website met snel bestelproces.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Christel Van Luttervelt

Ontzettend goed concept. Je ziet de kwaliteit van de schoenen en de prijs is daar op afgestemd. De sneakers waren echt super van kwaliteit en de levering was snel.

Jane Vinke

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Sali

Goede service en betrouwbaar. Artikelen komen precies overeen met de advertenties.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

J

Enorm blij met mijn ,,nieuwe'' schoenen!
Ik zag jullie advertentie op Marktplaats voorbij te komen en gelijk gekeken wat er op voorraad stond.
Mijn favoriete schoenen in mijn maat en super...
Enorm blij met mijn ,,nieuwe'' schoenen!
Mijn favoriete schoenen in mijn maat en super goedkoop!
Gelijk aangeschaft!
Duidelijke foto's en omschrijving, turbo verzending; gisteren avond besteld en meteen verzonden. Vanochtend al thuis.

Super blij mee!!!

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent