Hein Timmermans

Prima schoenen. Verwacht geen 24h levering

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Leo Corneth

Snelle levering, schoenen voldeden niet aan de wensen. oplossing werd zeer netjes aangedragen maar toch besloten retour te zenden.
n.a.v. mijn reactie een kortingsvoucher ontvangen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Goede schoenen, tevreden klanten en duurzaamheid zijn zeer belangrijk voor ons. Daarom denken wij in oplossingen en hopen u in de toekomst weer te zien bij 95percent.

Hanneke Schouten

De schoenen waren als nieuw! Had niet beter kunnen zijn.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

annet van reekum

Prima! goede kwaliteit en snelle bezorging

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

bernardine ligtenberg

Prima service en afhandeling. no-nonses onderneming

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

José Kriek

Ik ben de gok een beetje sceptisch aangegaan voor een pr schoenen, maar wat ben ik blij dat ik mijn paar besteld heb! Dit was de eerste keer, maar er zullen er nog vele volgen gok ik. Ik raad het... Ik ben de gok een beetje sceptisch aangegaan voor een pr schoenen, maar wat ben ik blij dat ik mijn paar besteld heb! Dit was de eerste keer, maar er zullen er nog vele volgen gok ik. Ik raad het iedereen aan; beter voor het milieu & voor je portemonnee!

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

Ilona Scheffer

Snelle levering Schoenen zijn van goede kwaliteit

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Lilian Henningheum

Goede service

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

DHL Afhaalpunt Hoekstra

Prettige mensen, denken mee en IN oplossingen

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

M. Polhuis

Super mooie schoenen voor een prima prijs die anders misschien op de afvalberg belanden.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent