Jenny Tonge

Altijd heel erg tevreden. Schoenen ook met minder sterren zien er perfect uit. Ik heb spierreuma en kan alleen Gabor en Rieker dragen. Te duur om in een winkel te kopen. Blij dus met 95%.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

AKPG Derks

Product voor een ZACHT prijsje met een HARDE kwaliteit!!!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Marynthe Peters

Al een paar keer schoenen gekocht hier. Hele mooie schoenen voor een fijn prijsje. Erg blij mee. Hele snelle levering ook! :)

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Mariette Meester

Perfect, goed verpakt en komt overeen met verwachting

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

leon Lindemann

Bestelling snel ontvangen,echt in nieuwstaat! helaas niet wat ik zocht,dus retour gestuurd.
Zeker aan te raden als je opzoek bent naar betaalbare "nieuwe" schoenen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review. We zijn hier erg trots op. ;-)

Karin van den Brink

Leuk om regelmatig te kijken op de site en leuke koopjes met mooie schoenen te doen. Terug sturen super geregeld, maar het terugstorten duurt vaak lang

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Y. KIWITZ

Ik heb bestelling teruggestuurd. Dit is goed en snel afgehandeld.

Gerrie Beuken van Dongen

Super goede site. En ook snelle service. Ik ben zeer tevreden.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Saskia

De schoenen zijn precies zoals geadverteerd. Verzending is altijd snel en netjes. Een retour is geen probleem en wordt snel verwerkt.