P.C. Braun

Goed product, snel geleverd en volgens beschrijving

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Petra Smalbil

Keurig, betrouwbaar bedrijf

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Christiaan

Top bedrijf

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Dirk jan Ykema

Goede prijs kwaliteit verhouding ,en snelle levering en een goede klanten service.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

M.J. B.

Ik heb een paar Ecco schoenen besteld, er bleek iets mis mee te zijn, maar dit werd ged opgelost.

Steffie Verbeek

Hele fijne website ervaring en erg snel geleverd. De communicatie was ook prima. Helaas heb ik de schoenen wel terug moeten sturen omdat de zool helaas ingezakt was en dit ook niet door een... Hele fijne website ervaring en erg snel geleverd. De communicatie was ook prima. Helaas heb ik de schoenen wel terug moeten sturen omdat de zool helaas ingezakt was en dit ook niet door een schoenmaker gemaakt kon worden, maar ik bestel zeker opnieuw.

Mark de vries

Top producten voor echt weinig geld. Duurzaam, duidelijke communicatie en prima klantenservice.
Ik kocht schoenen van 195 euro voor 34,95, echt extreem goed, ze zijn origineel en er zagen er top uit, alleen niet de originele doos.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

oxana van de ven

Goede producten; goede service

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

S van den Brink

Super snelle levering. Product zoals beschreven.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Baks