Arjen Holster

Zeer positief! Super snel en duurzaam

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

Agnes Borst

Pracht schoenen steeds weer
Kijk altijd eerst bij jullie.
En kijk nergens anders meer
Prachtig producten voor fijne prijs

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Karin Mosch

Goede service en snelle levering. Het product voldoet aan de omschrijving. De schoenen zien er erg netjes uit. Ik ben er helemaal blij mee.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Roland Schut

Het bestellen gaat prima. Ik kreek alleen schoenen met 2 verschillende maten toegestuurd.

Reactie 95percent:

bedankt voor uw review. We hebben contact met u gezocht via de klantenservice. Hopelijk wordt het na tevredenheid opgelost.

Rudi Troostheide

Snelle reactie na een mankement aan één van een besteld paar schoenen die verder precies aan de verwachtingen voldeden.
Blij met de geboden oplossing en de bestelde schoenen.

M Buis

Zeer tevreden met mijn bestelling. Prachtige schoenen en snel geleverd.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

ER KUURMAN

Ik ben tevreden, goed en leuk bedrijf ( 1x is het niet goed gegaan, maar er was een oplossing}

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Dame

Ik had veel beter verwacht

Reactie 95percent:

Beste, We hebben zojuist contact gehad over uw review. Bedankt voor uw tips en we gaan hier zeker aan werken.

Dinie Huisintveld

Mooie schoenen voor weinig geld

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

S Ver

Matig

Reactie 95percent:

Beste, Bedankt voor uw review. We hebben via de klantenservice al eerder contact met u gehad en hopen dat we het hebben kunnen oplossen.