Maxime van Rooij

Top!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Onwijs goed initiatief. Jammer dat de schoenen alsnog kapot binnenkwamen. Prima klantenservice.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Jammer dat de schoenen defect waren. We bieden mooie oplossingen aan voor als er een schoen defect is. Hopelijk is het voor u uiteindelijk na tevredenheid opgelost.

Tirza Brouwer

Beetje teleurgesteld

Beste Tirza,
Wat jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent, heeft u contact gezocht met de klantenservice? Dan kunnen we wellicht uw ervaringen met 95 percent positiever maken.

Anne Janssens

Ik vind jullie initiatief ontzettend mooi! Wel zijn twee van de vier paar schoenen bij het aantrekken direct kapot gegaan. Bij een lief de schoenzool los, en bij de ander brak de rits!

Reactie 95percent:

Beste Anne, Bedankt voor uw review. Heeft u contact gezocht over de defecten met de klantenservice? Zij hebben mooie oplossingen voor defecte schoenen. Hopelijk kan het dan na tevredenheid worden... Beste Anne, Bedankt voor uw review. Heeft u contact gezocht over de defecten met de klantenservice? Zij hebben mooie oplossingen voor defecte schoenen. Hopelijk kan het dan na tevredenheid worden opgelost.

Dewy Kerkhof

Snelle levering en mooie schoenen!

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Monique Edens

Ben er heel blij mee en te vrede

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Ine Van moerkerk

Mooie schoenen, voor een leuk prijsje

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Marc Mathies

Prima snelle service, goeie prijs

Martinus Raaijmakers

Annemieke Breure

Vlotte communicatie, tijdige verzending, mooie kwaliteit.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent