Margreet Jansen

Voor de tweede keer besteld. De eerste keer had ik twee verschillende maten, werd makkelijk opgelost . Mijn tweede bestelling perfect mooie schoenen voor een mooie prijs.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

YAC van Dongen

Goed verzorgde levering; mooie schoenen

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Muriel Hoetjes

Uitstekende website met snelle levering

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Sylvia Coenen

Mooi voorbeeld van circulaire economie. Pracht bedrijf

Dries

Prima service. Kocht timberlands veterboots met drie sterren, maar waren voor mij zo goed als nieuw.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Product voldoet precies aan de omschrijving op de website en zoals de foto’s weergeven. Perfecte levering. Fantastisch dat jullie je inzetten om schoenen refurbished aan te bieden. Zo voorkomen we... Product voldoet precies aan de omschrijving op de website en zoals de foto’s weergeven. Perfecte levering. Fantastisch dat jullie je inzetten om schoenen refurbished aan te bieden. Zo voorkomen we met z’n allen verspilling. Ga zo door!

Ann

Perfect !

Jannet Grave

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Eelke Wit

Diverse keren bestelling gedaan, producten naar verwachting.

Theo Eyzenga

Super service en snelle afhandeling van de bestelling. De schoenen voldoen aan de verwachting

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent