Hans

Mooie schoen, 4 sterren ik kan niets ontdekken. Gewoon nieuwe schoen.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Glen Hattu

D

Snelle service maar schoenen vielen erg tegen: vouwen in het leer, van binnen vies en stinken

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. We hebben contact met u gezocht via de klantenservice. Hopelijk hebben we het na tevredenheid kunnen oplossen.

willem van helshoecht

Heb hier biker boots besteld ze zijn heel mooi na een paar krasjes na zijn ze in heel nette staat zal zekers terug kopen bij jullie is een aanrader voor iedereen dat een mooi gebruikt schoen wil... Heb hier biker boots besteld ze zijn heel mooi na een paar krasjes na zijn ze in heel nette staat zal zekers terug kopen bij jullie is een aanrader voor iedereen dat een mooi gebruikt schoen wil aanschaffen een dikke 10 voor jullie

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Jody Sluiter

Superervaring! Heel erg blij met mn ‘nieuwe’ schoenen! De foto’s zijn ook precies zoals de schoenen eruit zien.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Charlotte Benders

Mooi concept en je wordt meteen te woord gestaan bij een probleem.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Miek Van den Elshout

Schoenen snel en in super mooie conditie geleverd.

Ineke Bouwer

Goed product lage prijs

Wieger Kurpershoek

Wat een genot om deze Timberland-schoenen te dragen! Gelijk bij het aandoen er van voelde ik dat ze uitstekend passen. Voor een volgend paar ga ik zeker weer kijken bij 95percent. Ga zo door!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Annemieke Dekker

Snelle levering en zo blij qua prijs!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent