J Van t Zand

Goede website met duidelijke foto’s en info over het product . Ook snelle verzending, goede prijs/ kwaliteit verhouding

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Anita Boot

Super goed en snel geholpen door de klanten service. de medewerker is met een goede oplossing gekomen waar ik zeer blij mee ben.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt Anita voor deze mooie review. Hier zijn we trots op.

Lander van Ommen

Prima. De schoenen waren in uitstekende staat en comfortabel.

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

K

Snelle levering en top kwaliteit

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Fwc Spierings

Ik ben heel tevreden ! snelle verzending en mooie kwaliteit en leuke prijzen.👍

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Gery Gery

Mooie schoenen

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

muriel bauer

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Alie Labots

Geen ander woord voor, GEWELDIG

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

A. Koperberg

Uitstekende webshop. Schoenen gekocht met een door henzelf gegeven 4 ster waardering (lichte gebruiksporen), volgende dag al in huis en kon geen gebruiksporen ontdekken. Ze leken nieuw en zijn heel... Uitstekende webshop. Schoenen gekocht met een door henzelf gegeven 4 ster waardering (lichte gebruiksporen), volgende dag al in huis en kon geen gebruiksporen ontdekken. Ze leken nieuw en zijn heel mooi.
Prijs/kwaliteit verhouding was echt heel goed. Had geen verwachtingen bij de bestelling, was voor mij de eerste order bij dit bedrijf. Maar alle verwachtingen zijn overtroffen. Ik zou op basis van mijn ervaring dit bedrijf zeker aanraden en dat heb ik inmiddels ook al bij vrienden en familie gedaan.
Hele goede ervaring!

Bernadine Theunissen

Ik heb hele mooie schoenen ontvangen, ben er erg blij mee.
Bedrijf wat erg klantgericht werkt, kan het iedereen aanbevelen.

Beste Bernadine, Bedankt voor de mooie review. Top