J. Pak

Kwaliteit voor de laagste prijs.

Henk van Beijnen

2 paar schoenen besteld en snel binnen gekregen.
Schoenen waren perfect en mooi.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

DP

Anita

Blij met mijn nieuwe schoenen

Max Davidson

Snelle levering, mooie, fijne schoenen, waarbij ook ik heb bijgedragen aan circulair consumptief aankopen. Een puntje voor de verzending: ik heb de email met de postnl-link niet ontvangen, daarbij... Snelle levering, mooie, fijne schoenen, waarbij ook ik heb bijgedragen aan circulair consumptief aankopen. Een puntje voor de verzending: ik heb de email met de postnl-link niet ontvangen, daarbij de postbode misgelopen, waarna het stil werd. Bij navraag is het wel snel opgelost en kon ik de schoenen alsnog op het postnlpunt ophalen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Normaal gesproken zenden wij na verzending van uw order een mail met een track en trace link, dit is blijkbaar bij uw bestelling mis gegaan. Erg jammer maar gelukkig is dit... Bedankt voor uw review. Normaal gesproken zenden wij na verzending van uw order een mail met een track en trace link, dit is blijkbaar bij uw bestelling mis gegaan. Erg jammer maar gelukkig is dit goed opgelost uiteindelijk. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Henk Bouwman

Snelle Service. Prima kwaliteit & prijs.

Pol

Wauw. De schoenen zagen er nog als nieuw uit! Snelle verzending. Zeer tevreden.

Ria Derix

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. graag tot gauw bij 95percent

G.W.J. Jolink

Mooie schoenen, nog mooier als op de foto's snelle verzending

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Erna Slabbekoorn

Fantastisch!