Pascale van der Velden

Goed initiatief maar slordige levering.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over het leveringsproces. We hebben hier contact over gehad via de mail en hierin hebben we u aangegeven dat de merknaam op... Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over het leveringsproces. We hebben hier contact over gehad via de mail en hierin hebben we u aangegeven dat de merknaam op de website niet juist was vermeld. We begrijpen dat het voor u een vervelende ervaring is geweest. We hopen dat uw volgende ervaring met de reeds ontvangen kortingscode wel naar wens zal zijn. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op.

r vl

Netjes verpakt en snel bezorgd. Schoenen zien eruit als op de foto

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Monica Langhorst

Zeer goed en naar verwachting

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Roel Brakele

Voldoet aan de verwachting

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Sandra Mast

Snelle levering, mooie schoenen en gunstige prijzen. Fijn om op deze manier een bijdrage te leveren aan een duurzamere wereld.

D. Navis

Heel goed! 's avonds besteld. Volgende dag in huis.
Heel goed! 's avonds besteld. Volgende dag in huis.
Volgens de beschrijving hadden de schoenen 'lichte gebruikerssporen'. Maar daar moest ik echt naar zoeken. Vrijwel niet zichtbaar. Heel mooie schoenen met flinke korting. Zeker een aanrader.

Ellen de Vos

Mooi schoenen voor de helft van de normale prijs.

Ilona

Snelle service! Leuke kortingen!

Fenplo

Goede service en mooie aanbiedingen

Anita Spierings

Goed initiatief om schoenen een 2e kans te geven! Prima bedrijf! Merkschoenen voor een zacht prijsje!