Bert van Elven

Heel erg tevreden over de supersnel geleverde prachtige schoenen! Ik beveel 95percent, voor 100% aan!💯✌️

Reactie 95percent:

Hey wat een leuke review. Hartelijk dank hiervoor.

Reino Kuipers

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, voor onze snelle levering hadden we toch minstens een 10 verwacht ;-)
tot gauw bij 95 percent.

Berthe Salaets

Snel, degelijke kwaliteit

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Een 10, daar zijn we trots op. Tot ziens bij 95%

Mirrian Beltman

Ik ben zeer tevreden en een snelle levering !! erg blij met deze 95percent site !!!

Hey wat leukom te lezen, dank u wel hiervoor. We zien u graag terug bij 95%

Anja Hoogenberg

Goed, fijne schoenen en goede communicatie

Bedankt voor dit mooie cijfer. Hier zijn we erg trots op. tot gauw bij 95%

Alexander Ouwens

Al een aantal maal tot volle tevredenheid schoenen aangeschaft, maar het laatste Nubikk paar was ronduit een slechte aankoop. Her bovengedeelte van de schoen kwam naar 2 dagen al los van de... Al een aantal maal tot volle tevredenheid schoenen aangeschaft, maar het laatste Nubikk paar was ronduit een slechte aankoop. Her bovengedeelte van de schoen kwam naar 2 dagen al los van de onderkant. Heb de schoenen ter reparatie aangeboden bij een schoenmaker. Had geen zin in de rompslomp van retour etc.

Frederiek Hekkert

Snel geleverd, schoenen zoals op de foto, perfect in orde.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review. Hier zijn we erg blij mee.

Bert Scholten

Sinds het bestaan al diverse schoenen gekocht.

Reactie 95percent:

Dank u wel voor uw mooie review. Leuk om te lezen. Graag zien we u terug bij 95%

A Dalderup

Tot nu toe goed, nog wel dragen van sandalen , tot dusver ziet het er goed uit

Hartelijk bedankt voor de 10! Dit vinden we echt top. Graag tot ziens bij 95%

Marieke

Prima! De schoenen waren helemaal nieuw en passen goed, erg blij mee! Snelle verzending en goed verpakt.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor dit mooie review cijfer. super om te lezen. Graag tot ziens bij 95%