Marianne Pashley

Zeer tevreden, snelle levering, makkelijk retour als dat nodig is, duurt wel ongeveer 2 weken voordat het geld wordt teruggestort. De klantenservice is zeer vriendelijk en lost alles goed op maar... Zeer tevreden, snelle levering, makkelijk retour als dat nodig is, duurt wel ongeveer 2 weken voordat het geld wordt teruggestort. De klantenservice is zeer vriendelijk en lost alles goed op maar een keer nodig gehad.

Reactie 95percent:

Hi Marianne, Wat een leuke review, hartelijk bedankt hiervoor. We zien u graag terug bij 95%

Debby Brok

Heb nu al een paar keer schoenen besteld en sta er iedere keer van te kijken hoe goed ze er uitzien.
Alsof ze nog nooit gedragen zijn.

Wat fijn om te lezen, Bedankt voor uw review, echt top. tot gauw bij 95%

Bjorn Cramer vd Bogaart

Uitstekend! De schoenen, zelfs met maar 3 sterren waren eigenlijk gewoon nieuw!

Wat leuk om te lezen, Hartelijk bedankt voor uw review. graag tot ziens bij 95%

M.A. Osorio

Top service en kwaliteit!

Reactie 95percent:

hartelijk bedankt voor uw mooie review cijfer. Hier zijn we erg blij mee. graag tot ziens bij 95%

Ingrid

Zo goed als nieuw maar leuker geprijsd

Reactie 95percent:

Bedankt voor dit mooie review cijfer. Hier zijn we trots op. Graag tot ziens bij 95%

Yvonne

Goede en snelle service. Kwaliteit schoenen zoals beschreven.

Manon

Prima schoenen, helaas kan 1 ritsje niet open, de schoen is verder helemaal nieuw. Het andere paar helemaal goed.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, als u schoenen niet helemaal in orde zijn bieden wij de meest duurzame oplossing vaak aan. De schoenen mogen door een lokale schoenmaker gemaakt worden. Wij vergoeden hiervan... Bedankt voor uw review, als u schoenen niet helemaal in orde zijn bieden wij de meest duurzame oplossing vaak aan. De schoenen mogen door een lokale schoenmaker gemaakt worden. Wij vergoeden hiervan de kosten. Hopelijk tot ziens bij 95%

Kitty Meijer

Dank u wel voor uw review. Hopelijk zien we u snel terug bij 95%

Bianca Schilders

Goede ervaring

Bedankt voor uw mooie cijfer. Hier zijn we blij mee. Tot gauw bij 95%

Jean Fluiter

Topbedrijf, goed bereikbaar doen wat ze zeggen,beloven ☆☆☆☆☆

Reactie 95percent:

Hartelijke bedankt voor uw mooie review. Super leuk om te lezen. tot gauw bij 95%