Gert Mulder

Beste, Mijn eerste bestelling bij 95percent verliep helaas niet vlekkeloos, maar de oplossing was super. Ik kreeg 2 verschillende maten. 1 schoen 44 en de ander 42. Per email gecorrespondeerd... Beste, Mijn eerste bestelling bij 95percent verliep helaas niet vlekkeloos, maar de oplossing was super. Ik kreeg 2 verschillende maten. 1 schoen 44 en de ander 42. Per email gecorrespondeerd (met Sandra) en na het downloaden van een gratis retourformulier de schoenen teruggestuurd. Bedrag wordt terug gestort en als extra een code voor 30% korting op mijn volgende bestelling. Chapeaux team 95 percent (en vooral Sandra) voor het snel oplossen van een misverstand.

Ellen Verhoeven

Snelle verzending trage retourverwerking

Martin Willekes

Snelle levering en goede kwaliteit

Toos Didderiens

Snelle service en goede kwaliteit, maar helaas waren de laarzen te klein en heb ze teruggestuurd. Het duurde wat lang voordat mijn geld terug was gestort, maar dit hebben ze goed gecompenseerd.

Joop Janssen

Uitstekend

Marina Fidder

Bestelling ging heel vlot. Met product minder tevreden.

Merrel

Mooie schoenen, die er nog goed uitzien. Ze zijn helemaal schoon, de zool is perfect en ook de binnenkant van de schoenen ziet er goed uit. De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Snelle levering,... Mooie schoenen, die er nog goed uitzien. Ze zijn helemaal schoon, de zool is perfect en ook de binnenkant van de schoenen ziet er goed uit. De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Snelle levering, in goede doos en hele goede voorwaarden qua retourneren of eventueel repareren in je eigen omgeving indien nodig. Heel goed over nagedacht!!!

Ada Koelewijn

Snelle levering, en prachtige Ara schoenen

Oda Van Dijk

Uitstekend

marvin Sloos

3 paar schoenen besteld waarvan één paar keurig optijd was de andere paren zijn blijven hangen bij de post jamer genoeg en niet de fout van 95percent het paar dat ik binnen heb gekregen ben ik... 3 paar schoenen besteld waarvan één paar keurig optijd was de andere paren zijn blijven hangen bij de post jamer genoeg en niet de fout van 95percent het paar dat ik binnen heb gekregen ben ik superblij mee mooie schoenen voor een leuke prijs zeker als je een lager budget hebt.