Janet

Prima ervaring! Goed uitgelegd wat het idee is achter 95percent en refurbished schoenen. Prettige reactie op mijn vraag via de klantenservice en schoenen snel in huis. Schoenen zelf waren zoals... Prima ervaring! Goed uitgelegd wat het idee is achter 95percent en refurbished schoenen. Prettige reactie op mijn vraag via de klantenservice en schoenen snel in huis. Schoenen zelf waren zoals omschreven, heel erg tevreden! Kwalitatief mooie schoenen voor een prima prijs. Je kunt ook via andere kanalen schoenen aanschaffen uiteraard. Ik kwam via een specifieke zoekactie naar schoenen bij het bedrijf uit. Dit was mijn eerste ervaring met 95percent en die was uitstekend.

Dirk Stolk

Ik wacht nog op m’n geld maar het komt zeker goed.

Henriette Snoek

Dit bedrijf biedt goede service. Het is fijn om bij te dragen aan een beter milieu. En als er wat mis is wordt dit goed opgelost. Wij kregen verkeerde schoenen toegestuurd, waarop we met een flinke... Dit bedrijf biedt goede service. Het is fijn om bij te dragen aan een beter milieu. En als er wat mis is wordt dit goed opgelost. Wij kregen verkeerde schoenen toegestuurd, waarop we met een flinke korting nieuwe mochten uitzoeken.

Saskia van Zelst

Webshop is makkelijk toegangelijk, bestellen ging snel en schoenen snel in huis!

Ingrid Deij

Prima en snel geleverd

Jessica Smedema

Clarien Uitzinger

Ik heb 100 % fijne wandelschoenen gekocht! Top!

M.D.

Mooie schoenen gekocht, voor een goede prijs.

Maryse Steegman

Perfect