liza Heinen

Oplossingsgericht: snel van antwoord voorzien met een passende oplossing.

Suzanne Sprooten

Weer twee mooie paren schoenen besteld, dit keer uit de sale! Echt supermooi, maar 1 paar verkeerd binnen. Heel goed en vlot opgelost door de klantenservice, dus iedereen blij. Ik mis nog de... Weer twee mooie paren schoenen besteld, dit keer uit de sale! Echt supermooi, maar 1 paar verkeerd binnen. Heel goed en vlot opgelost door de klantenservice, dus iedereen blij. Ik mis nog de schachtmaten bij de laarzen, of in ieder geval een s/m/l aanduiding. Verder helemaal blij met deze webshop!

JAj Van der Vinne

Heel erg positief. Duurzaamheid ten top. En ook het sterrensysteem is heel handig. Mijn aankoop betrof een paar schoenen. Nieuwstaat en voor een hele goede prijs.

Jolanda Vermaas

De bestelling was makkelijk te plaatsen en het product snel geleverd. Duidelijk uitleg wat betreft het product.

Hans Claessens

Prettige communicatie

Fran

Mooie stevig schoenen. Netjes verpakt. Foto's precies zoals de schoenen zijn.

Petra Crommentuijn

Alleen maar positief, heb mijn podoloog ervan verteld en hij was gelijk enthiousast en heeft het ook aan zijn collegas doorgegeven.

Tjalling Vellema

Het was nieuw voor mij en bevalt me goed wat ze geleverd hebben

Jan vds

Mooie schoenen voor een mooie prijs

San Ritskes

Goed, heb al meerdere paren besteld!
Wel wat probleempjes meegemaakt, maar deze zijn allemaal prima opgelost, ik ervaar de service heel goed.