Jolanda Zoet

Goed product ,snelle levering. Zeer tevreden

Marga Karacsony

Ik kocht leren laarzen van Ara met gebruikerssporen voor45 euro. De verzending was supersnel. Bij ontvangst ontdekte ik dat er helemaal geen binnenzolen meer in zaten. Deze zijn juist erg... Ik kocht leren laarzen van Ara met gebruikerssporen voor45 euro. De verzending was supersnel. Bij ontvangst ontdekte ik dat er helemaal geen binnenzolen meer in zaten. Deze zijn juist erg fijn van dit merk. Ik vind het product dus niet meer compleet. Ik wacht nu op de binnenzolen die mij toegezonden gaan worden. Ik weet nog niet wat de kwaliteit hiervan zal zijn.

Marco Voortman

De schoenen die mij zouden worden geleverd met sporen van gebruik waren eigenlijk gewoon stuk. In beide schoenen trof ik scheuren aan.
Na reclamatie en retour van de schoenen naar 95 percent...
Na reclamatie en retour van de schoenen naar 95 percent is mijn klacht goed en snel opgepakt en is er een passende oplossing geboden.

Maaike Prins

Vernieuwend :-)

Denise Hanselman

Schoenen als beschreven en snel geleverd

P.T.A.M. Janken

Mooie Adidas sneakers gevonden en deze zagen er zeer goed uit. De bestelling werd de volgende dag al geleverd. De service die geboden wordt maakt het kopen lekker makkelijk. Goede en duidelijke... Mooie Adidas sneakers gevonden en deze zagen er zeer goed uit. De bestelling werd de volgende dag al geleverd. De service die geboden wordt maakt het kopen lekker makkelijk. Goede en duidelijke communicatie over de bestelling.

Daniël Kamperman

Voor het eerst een bestelling gedaan en daar zeer tevreden over.

Yamina Brahimi

Product zoals omschreven, snelle levering. Klantendienst zeer vriendelijk. Helemaal TOP!