John Henzen

Mooi initiatief en paar keer leuk kunnen slagen

KCM Vermeulen

Al bekend met de winkel in Amersfoort. Goede service en altijd top schoenen!
Nu voor het eerst online besteld, snelle bezorging.
Echter.. zat het retourformulier van de vorige klant die...
Al bekend met de winkel in Amersfoort. Goede service en altijd top schoenen!
Nu voor het eerst online besteld, snelle bezorging.
Echter.. zat het retourformulier van de vorige klant die deze schoenen had geretourneerd nog in de doos. Met adres en alles van haar. Dit zelf thuis door de papierversnipperaar gehaald i.p.v. in de vuilnisbak. Enige minpuntje. Verder was alles top!

JC Werkhoven

Erg goed.Schoenen zijn als nieuw.Snelle en nette verzending

Mirjam Heesters

Makkelijk-goed bereikbaar-vrienelijk-

Monique Nijdeken

Perfect, ruime keuze, goed geprijsd en prima service

Maxime

De schoenen die ik kocht hadden 3 sterren, ze zagen er in het echt hartstikke goed uit. En ik ontving mijn bestelling al binnen een dag. Ik zou hier zo weer bestellen!

Jaap van der Hulst

Verkeerde schoenen geleverd. In plaats van de bestelde herenschoenen maat 47 ontving ik dameslaarsjes maat 40. Het proces van het retour sturen verliep niet soepel. Ik kwam erachter dat ik mijn... Verkeerde schoenen geleverd. In plaats van de bestelde herenschoenen maat 47 ontving ik dameslaarsjes maat 40. Het proces van het retour sturen verliep niet soepel. Ik kwam erachter dat ik mijn adblocker uit moest schakelen om een retourlabel te kunnen zien/verkrijgen.
Ook over de status van de retourzending werd ik niet op de hoogte gehouden. Ik kon daarvoor wel op een link klikken, maar dan bleef de status altijd hetzelfde: hij bleef staan op Check, zelfs toen ik het aankoopbedrag al had teruggekregen.
95percent heeft naar aanleiding van mijn ervaring met hun bedrijf contact met mij opgenomen: ik mocht gratis een ander paar schoenen uitzoeken ter waarde van 50 euro. Deze keer verliep die bestelling zonder problemen: de schoenen werden de volgende dag al bezorgd.

Mark Hoving

Supersnel

Cindy Groen

Top schoenen, precies als omschreven, heel blij mee!

Max van der Heide

Voor het eerst schoenen gekocht bij 95Percent. Ik heb 5* besteld en de schoenen bleken inderdaad van uitstekende kwaliteit (behalve één rits van één van de schoenen die moeilijk loopt). Ik heb twee... Voor het eerst schoenen gekocht bij 95Percent. Ik heb 5* besteld en de schoenen bleken inderdaad van uitstekende kwaliteit (behalve één rits van één van de schoenen die moeilijk loopt). Ik heb twee paar besteld en beide paren passen gelukkig. Dit had ook zo maar anders kunnen zijn aangezien ik beide merken nog nooit had gekocht.