Nathalie Aarts

Wij hebben hier al meerdere bestellingen gedaan. Altijd tevreden over de schoenen. 1 keer een fout paar ontvangen. Dit werd zonder pardon opgelost. Ook retourzendingen worden snel en correct... Wij hebben hier al meerdere bestellingen gedaan. Altijd tevreden over de schoenen. 1 keer een fout paar ontvangen. Dit werd zonder pardon opgelost. Ook retourzendingen worden snel en correct uitgevoerd. Kortom een fijne webshop waardoor nog goede schoenen een 2e kans krijgen. Als ik schoenen zoek kijk ik ook eerst op deze webstie.

JUPIO - Fer Vondel

Zeer mooie lederen herenschoenen gekocht. Snel en goed geleverd.
Zeer tevreden en aan te bevelen

Karlijn

Bestelling ging prima. Toen door een foutje van PostNL het pakket in een hele andere straat is bezorgd. Gelukkig na een week is dit opgelost. Er is makkelijk contact te maken met de klantenservice.... Bestelling ging prima. Toen door een foutje van PostNL het pakket in een hele andere straat is bezorgd. Gelukkig na een week is dit opgelost. Er is makkelijk contact te maken met de klantenservice. Het mailverkeer had beter gekund maar hierover contact gehad en dit is later ook heel netjes opgelost.

Marja

Prima, product zoals omschreven. Zorgvuldig verpakt en snelle levering.

jacqueline van der Lecq

Vlot&betrouwbaar

Carla Kluitenberg

Pretty

Ruud Verbeek

Snel en netjes afgeleverd. Er zaten alleen geen voetzooltjes in, voor mij geen probleem. Ik weet alleen niet of dit duidelijk vermeld was !

Ellen Volkers

Had laarzen besteld en binnen 2 dagen mocht ik ze al ontvangen. Zien er heel goed uit en ik ben heel tevreden.

Hans Verver

Fantastisch

Wessel Stegers

Zeer positief
Product zeer goed. Nieuwstaat.