T.D

Slechte klantenservice!
Heb schoenen retour moet doen omdat één schoen twee maten groter was.
Volgens 95Precent is het geld terug gestort maar ik heb het nooit ontvangen.

Sandra Van Opbergen

Bedrijf is prima
Bedrijf is prima
Alleen deze week mooie enkellaarsjes gekocht en gekregen. Room witte met achter een rits. Echter na 1x gedragen is de rechter rits kapot. Hij sprong van onder open.. heel jammer.. want het zijn mooie laarsjes.

p de Boer

Bij de kenmerken van de laarzen die ik kocht stond dat het materiaal suede was. Blijkt uiteindelijk kunststof te zijn - dit stond duidelijk op de sticker in de laars. Niet helemaal eerlijk dus. Ik... Bij de kenmerken van de laarzen die ik kocht stond dat het materiaal suede was. Blijkt uiteindelijk kunststof te zijn - dit stond duidelijk op de sticker in de laars. Niet helemaal eerlijk dus. Ik koop nooit laarzen van kunsstof.

Nancy De Groot

Snelle levering en de laarzen waren boven verwachting mooi!

Tamara Linde

Beslist een aanrader!

Inge van Dijk

Prima schoenen en ook prima service. Er was een klein probleempje met een schoen. Dit is keurig en naar volle tevredenheid opgelost. Een aanrader!

Snelle verzending, prima producten, eigenlijk nieuw

Roderick

Er gaat veel fout, dit proberen ze (na een slechte review hier) af te kopen met een gratis paar schoenen. Zelfs daarbij gaat het weer mis (als nieuw volgens omschrijving en waren gescheurd)

Ik zou hier niets bestellen aangezien negatieve reviews dus afgekocht worden en daarom nauwelijks hier staan. Kijk eens op andere sites en je ziet hoe de vork in de steel zit

Linda Goes-Hofman

Goed! Mooie schoenen, snelle levering en makkelijk te retourneren.