Jolanda Stammis

De eerste bestelling was perfect! De 2e en 3e vielen heel erg tegen. Stiksels die los zaten, ritsen die niet werken, opgerolde binnenzolen. Kortom, ik ben er klaar mee en ga voortaan wel naar de... De eerste bestelling was perfect! De 2e en 3e vielen heel erg tegen. Stiksels die los zaten, ritsen die niet werken, opgerolde binnenzolen. Kortom, ik ben er klaar mee en ga voortaan wel naar de winkel.

Fokke Baarda

Matig, de bestelde schoenen waren kapot.

Janette Huisman

In vergelijking met de beginperiode van jullie bedrijf, vind ik de kwaliteit vd schoenen achteruit gaan. Ik heb 2 paar sandaaltjes met 4 sterren gekocht. Beide paren kunnen retour omdat ze duidelijk... In vergelijking met de beginperiode van jullie bedrijf, vind ik de kwaliteit vd schoenen achteruit gaan. Ik heb 2 paar sandaaltjes met 4 sterren gekocht. Beide paren kunnen retour omdat ze duidelijk beschadigd en gedragen zijn. Ze zijn zeker geen 4 sterren waard.
Daarnaast lijken de prijzen ook steeds hoger te worden.
Voorheen was er contact met de klantenservice over mogelijke retouren. Nu moet alles zonder communicatie/contact geretourneerd worden.
Groter worden is niet altijd beter worden.

Nynke Zeijlemaker

Ik heb een verkeerde maat schoenen gekregen. Helaas mijn maat niet meer op voorraad. Ik ben wel keurig teruggebeld en heb excuses gekregen, maar ik vind t wel heel slordig en jammer.

Julia

Goed, misschien nog net iets meer info over betreffend product.

Joop Jansen

Product ziet er goed uit,

Joly Doornbos

Snelle levering en voldoet aan de beschrijving

gerry heiden

Alleen maar Goeds, mooie artikelen snel geleverd.

Marianne Stevens

Correcte afhandeling