Monique

Duidelijke website, 3 paar laarsjes besteld. 1 paar laarsjes was niet het goede paar, ik had anderen op het plaatje gezien, maar super service! Ik mocht ze houden, kreeg 10% korting (werd meteen... Duidelijke website, 3 paar laarsjes besteld. 1 paar laarsjes was niet het goede paar, ik had anderen op het plaatje gezien, maar super service! Ik mocht ze houden, kreeg 10% korting (werd meteen gestort) en ik mocht het ritsje laten maken bij de schoenmaker in het dorp, op kosten van 95 percent.

Madelon Ellermeijer

Theo meussen

Goeie eerste kennismaking, maar de gratis optie om te retourneren bleek voor mij een onneembare horde, waardoor ik uiteindelijk toch betaald heb voor mijn retour.

Jose Kroesen

Super snelle levering en goede service

M V d veen

Heel goed precies hoe hun het hebben uitgelegd

Thierry Sanders

Beter dan verwacht ! Prachtige schoenen - Dank je !

Monique Van Suntenmaartensdijk

Duidelijke beschrijving en de schoenen zijn als nieuw

Miriam Klinkers

Positief, snelle vriendelijke reactie als je een vraag hebt.
Positief, snelle vriendelijke reactie als je een vraag hebt.
De staat van de schoenen worden met sterren aangegeven maar op de fotos is de staat vd schoenen niet duidelijk te zien en dat mag beter ook in de tekst.
Nu is het te algemeen waardoor ik veel paar schoenen bestel en 1 paar koop.

Anja Van der Hoek

Helaas teleurgesteld, 2 x verkeerde maat geleverd en 1 paar echt niet kloppend met de sterwaardering, waren echt afgesleten hakken. Na contact met klantenservice vlotte en vriendelijke reactie terug... Helaas teleurgesteld, 2 x verkeerde maat geleverd en 1 paar echt niet kloppend met de sterwaardering, waren echt afgesleten hakken. Na contact met klantenservice vlotte en vriendelijke reactie terug en prettige oplossing geboden.

Talitha Kunneman

Mooie leren schoenen, super kwaliteit, voor een fantastisch lage prijs. Meteen de volgende dag geleverd alsof het nieuwe schoenen zijn. Heel blij mee!